Volgers

vrijdag 20 maart 2020

Een tweeling

Hoi,

Mijn overburen zijn een paar weekjes geleden mama en papa geworden van een tweeling Jonas en Amélie.
Voor hen heb ik 2 geborduurde slabbetjes gekocht bij een vriendin en heb ik afgelopen weekend een babykaartje gemaakt.
Hiervoor heb ik het designpapier van Noor design girls en boys gemixt. 

De schets komt van Creative Sketchy Girls. Dat is het nieuwe thema voor deze maand.
De sponser is een surprise van mij en Lisbeth.

De te volgen schets


Mijn Challenge Blog

Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍


Creatieve Groetjes
 Claudia

5 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Helemaal top mooi papier en prachtig plaatje. Nog gefeliciteerd met je toppertje.
Liefs xx

Je@net zei

Erg lief babykaartje, Claudia!

Maria Luisa- scrap zei

La tarjeta es muy bonita!!
Gracias por unirte a My Bestie Spanish Challenge (DT)

cohenna zei

Beautiful! Thanks so much for participating in the Not Just Cards Challenge this time and good luck :)

Melanie zei

A lovely card!
Thank you soo much for taking part in our "anything goes + optional layer it up” challenge over at Creatalicious & good luck in the draw.
Hope to see you again in our new challenge as well…

Hugs,
Melanie
(DT-Coordinator Creatalicious Challenges)

(DT Crafty Friends)

(DT The Sketchy Challenges)

(DT Simply Create Too)

(DT Kreativtanten)