Volgers

dinsdag 10 januari 2023

Cadeautje

  Hoi,

Het Nieuwjaarsfeestje bij mama was top. Ik heb mijn zus en broers weer gezien. Ook mijn petekind was erbij en hij had groot nieuws. Hij wordt voor de eerste keer papa in mei. Het wordt een jongetje.

Joran gaat deze maand nog een aantal verjaardags feestje en nu hadden we in gedachte om telkens een bagtopper te maken voor de jarige met wat lekkers in en een centje. Dus hier is de eerste al voor deze maand. De andere volgen later nog.
Deze heb ik gemaakt in het thema voor Girlz Rebel challenge .
Hieronder vindt je onze kleurencombi en optie voor deze maand
 

Dit is het kleurencombi voor deze maand en ook het item dat je dient te gebruiken.

De optie deez maand is: GLITTER

💗Leuke challenges waar ik graag aan deelneem 😃:

De teller voor donatie bij  Het Feestvarken staat met dit jaar erbij op 67 euro. Natuurlijk ga ik dit jaar verder doen. Bij elke verkochte kaart doneer ik 0.5 euro. Wil je meer over Het Feestvarken weten? Dat kan je hier vinden.

Je kan mij nu ook vinden op YouTube: Claudia's kaartjes, waar ik regelmatig filmpjes ga posten.


Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍





2 opmerkingen:

Daphne zei

Ik vind die bagtoppers zo leuk.
Heel vrolijk en super handig om in het zakje iets leuks of lekkers (of beide) te stoppen.

Jeanette (Forest Ranger) zei

Your treat bag is so cute. Splendid idea! Thanks for sharing your creativity with us at the Crafting Happiness Celebrations Challenge!