Volgers

maandag 2 januari 2023

Gelukkig nieuwjaar

 Hoi,

Bij ons in de streek is het de gewoonte dat de kindjes en kinderen de laatste dag van het jaar van huis tot huis (en winkels) nieuwjaarke zoete gaan zingen. In ruil voor het zingen krijgen de kinderen wat lekkers en/of een centje. Die traditie gaat al heel lang mee want ikzelf en Wim en natuurlijk ook onze kinderen hebben dat gedaan vroeger. Mijn kinderen zijn 16 en 20 jaar en die zingen niet meer. Alhoewel dat Joran hier en daar nog wel gaat zingen en langs de jenever kraampjes gaat met haar vriendinnen. Want natuurlijk wordt er ook gedacht een de mama's en papa's die met de kleine kindjes gaan zingen, Er staan jenever bars hier en daar.

 Voor de buurjongens heb ik dit jaar bagtoppers gemaakt met wat lekkers en een centje. Ik heb er 3 gemaakt. De eerste laat ik jullie vandaag zien. Deze is mijn DT creatie voor Make My Monday waar het thema luidt: IETS NIEUWS (something new)



💗Leuke challenges waar ik graag aan deelneem 😃:
Dit is ook mijn DT kaartje voor bij Scrap @ HomeDe gebruikte materialen voor deze kaart kan je ook terugvinden in de groep van Scrap @ Home en natuurlijk ook op de website. Deze kan je hier (Scrap@Home, website).  

DT Scrap @ home

De teller voor donatie bij  Het Feestvarken staat met dit jaar erbij op 67 euro. Natuurlijk ga ik dit jaar verder doen. Bij elke verkochte kaart doneer ik 0.5 euro. Wil je meer over Het Feestvarken weten? Dat kan je hier vinden.

Je kan mij nu ook vinden op YouTube: Claudia's kaartjes, waar ik regelmatig filmpjes ga posten.

Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍


6 opmerkingen:

meg zei

A wonderful project to start the New Year Claudia,the bag topper is fun

Lia zei

Je bent het jaar heel mooi begonnen! Een fijn 2023.
Lia xx

dj zei

Girl you have been busy!! What an adorable little guy for your gift bag! Thanks for another fun entry for our "winter" challenge over at Cardz 4 Guyz!! So glad you found time during this Holiday season to play along with us!! Deb Horst, DT #C4G312

Jolanda Johnstone zei

Such a nice project. I am sure the children will love it! A very festive Piggy. So glad you joined us at C4G this round. Cheers, Jolanda

Billie A zei

Great gift idea. Thanks for sharing over at Cardz 4 Guyz.

Becca Sadler zei

Claudia: the treat bag topper is a terrific idea! The little pig with his sweater and stick antlers is too cute! Thanks for linking to THICC! --Becca/DT