Volgers

woensdag 25 januari 2023

KKT - januari - schakel 1 - zilver en wijnrood

  Hoi,


Bij Martina's kaartjes is er elke maand de kleuren kaart team. Hierbij mag je een kaart maken met  kleuren die gekozen zijn door een deelneemster. Elke maand zijn het andere kleuren.  Deze maand zijn de kleuren : Zilver en wijnrood

Elke laatste woensdag van de maand mag je dan je kaartje plaatsen op je blog.
Dit is mijn kaartje voor deze maand met de opgegeven kleuren.

Ik ga  proberen om elke maand terug mee te doen. Ik weet niet of het mij gaat lukken. Voor de KKT ga ik mijn oude DP opgebruiken dat al jaren  in de kast ligt en waar ik niet meer naar zie. Het zijn vooral nog de kleine DP blokjes van 15x15 en 15x30. Deze koop ik eigenlijk niet meer. Maar die liggen daar maar te liggen en er wordt daar niets  meer mee gedaan. Ik hoop zo om deze stillaan op te gaan gebruiken.  

Kleurenkaartenteam

Wil je weten wat de andere deelnemers hebben gemaakt? Je kan de lijst hier vinden

πŸ’—Leuke challenges waar ik graag aan deelneem πŸ˜ƒ:
De teller voor donatie bij  Het Feestvarken staat met dit jaar erbij op 67 euro. Natuurlijk ga ik dit jaar verder doen. Bij elke verkochte kaart doneer ik 0.5 euro. Wil je meer over Het Feestvarken weten? Dat kan je hier vinden.

Je kan mij nu ook vinden op YouTube: Claudia's kaartjes, waar ik regelmatig filmpjes ga posten.



Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍

19 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Mooie serie met de hexagoonblokjes.

Elle-Jeanne zei

Mooie kaarten in deze kleuren combinatie.
Groetjes Elle-Jeanne

Femminde zei

Wat een super leuk kaartje zo met die hexagon stans.
Tof om je ongebruikte blokjes zo op te maken.
Tot het volgende KKT !!
Groeten van Femminde

Wilma zei

LEUKE kaartjes Claudia in de kleuren van het Kleurenkaartenteam en zo kom je misschien door je voorraad blokjes heen 🀭.
Liefs, Wilma πŸ˜€πŸ˜€πŸ˜€

Nancy zei

Hey Claudia,
Helemaal geslaagd voor het KKT!
Leuk hoe je beide kleuren combineerde!

Liefs,
Nancy

Je@net zei

Wat een mooie serie kaarten heb je zo gemaakt!

Margreet zei

Mooi gedaan met de hexagonblokjes in de gevraagde kleuren.
xxx Margreet

Marijke zei

Een heel mooi kaartje Claudia en je papiertjes kunnen mooi meedoen! Jammer dat je ze niet voor meer dingen gebruikt! Groetjes Marijke

Jantine zei

Heel mooie kaart met die hexagons, Claudia. Leuke serie maakte je.
Groetjes
Jantine

Alex zei

Great die cut work.... Thanks for playing along with us at our present challenge at Creative Crafting Uncles and good luck. Hope you will join us next challenge again.

Crafty greetings
Alex

*Owner* Creative Crafting Uncles >
*DT + Admin* Do-Al(l) Kreatives >
*DT* Kreativ-Tanten Challenge
Alex' Kreative Seite


Nancy Soetaert zei

leuk met die zeshoekjes, goed idee om er gelijk een reeks mee te maken.
Groetjes
Nancy

Grietje Jansen zei

Ja, met een dergelijk model kun je zelfs nog kleine restanten opmaken en in vele kleuren. Handig en mooi.
Grietje

Nelleke zei

Leuk idee om het papier zo te gebruiken. Dat holistisch papier vond ik vreselijk, jij hebt het leuk verwerkt. Groetjes, Nelleke

Jinny zei

Beautiful cards! Very striking, too. Thank you for joining us at Creative Knockouts, and I hope to see you again soon. Hugs, Jinny

Ilonka zei

I love it, thanks for sharing it with us at the Creative Crafters Challenge Blog
Big Hugs Ilonka DT

martina's kaartjes zei

dit heb je leuk samen gesteld, geslaagd kaartje heb je gemaakt
bedankt voor je deelname bij het kleurenkaartenteam deze maand,
op naar de volgende,
grtjs, martina

Suze zei

Lovely set of cards Claudia. I like the arrangement of the hexagons.
Thank you for entering the Anything Goes Challenge at Lil Patch of Crafty Friends.
Suze

Sarah zei

Mooi! Ik gebruik de hexagons ook vaak voor de laatste restjes op te gebruiken. X

Kraftyscot (Donna) zei

Such a fabulous card, thanks so much for sharing it with us over at The Creative Crafters and hope that you can join us next month!
Hugs Donna DT xx