Volgers

zondag 1 januari 2023

You are amazing

   Hoi,


Verjaardagskaarten, we kunnen er maar niet genoeg van maken, toch? Daarom deze challenge bij Birthstone challenge .Hier gaan elke 6 weken werken rond 2 kleuren die we willen terugzien in je creatie. Wat je voor de rest maakt, ben je helemaal vrij in. Je hoeft niet beide kleuren te gebruiken. 1 kleur mag ook, Maar de kleur of kleuren die je gebruikt moeten prominent aanwezig zijn. 


De eerste 2 kleuren zijn:
BSC #1 - Anything Goes with Garnet & Amethyst Colors
JANUARY/FEBRUARY
January 1st thru February 15th
 




💗Leuke challenges waar ik graag aan deelneem 😃:

De teller voor donatie bij  Het Feestvarken staat met dit jaar erbij op 67 euro. Natuurlijk ga ik dit jaar verder doen. Bij elke verkochte kaart doneer ik 0.5 euro. Wil je meer over Het Feestvarken weten? Dat kan je hier vinden.

Je kan mij nu ook vinden op YouTube: Claudia's kaartjes, waar ik regelmatig filmpjes ga posten.


Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍


6 opmerkingen:

karin zei

Dat zijn prachtige kleuren op je kaartje Claudia. Leuke kaartvorm.
Een gelukkig en gezond Nieuwjaar!
Groetjes,
Karin

crafty-stamper zei

Beautiful card love the image and embellishments
Carol x

cass zei

Beautiful card, thanks for joining us at The Crafter's Cafe's Anything Goes challenge.

Ilonka zei

I love it, thanks for sharing it with us at the Creative Crafters Challenge Blog
Big Hugs Ilonka DT

Tangii zei

Nice blend of the Garnet & Amethyst colors :-)

Melissa Craig zei

Beautiful!