Volgers

woensdag 25 januari 2023

crea swap - 1-1 retro of vintage

 Hoi,


Welkom bij onze maandelijkse Crea Swap tussen Lisbeth en mezelf. We zijn nu aan reeks 1-1 beland en dit betekent dat we volgende thema's aanhouden: retro of vintage.

Vintage is niet meteen mijn comfort, maar hier wou ik toch even mee aan de slag. 


Dit is de foto van onze materialen voor de Crea Swap 




Lisbeth haar kaartje kan je hier bekijken.


💗Leuke challenges waar ik graag aan deelneem 😃:

De teller voor donatie bij  Het Feestvarken staat met dit jaar erbij op 67 euro. Natuurlijk ga ik dit jaar verder doen. Bij elke verkochte kaart doneer ik 0.5 euro. Wil je meer over Het Feestvarken weten? Dat kan je hier vinden.


Je kan mij nu ook vinden op YouTube: Claudia's kaartjes, waar ik regelmatig flimpjes ga posten.


Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍







9 opmerkingen:

karin zei

Mooi kaartje in vintage stijl. Leuk gemaakt.
Groetjes,
Karin

PIKO hobbyblog zei

Wat een mooie kaart heb je gemaakt in vintage stijl. Hij zou ook zo voor valentijn kunnen.
Liefs Pia

Anita van Deur zei

Mooie kaart Claudia.

martine zei

hey Claudia
wat heb ik genoten van al je mooie kaartjes super mooi gemaakt allemaal
lieve groetjes Martine

Alex zei

Wonderful birthday card!
Thanks for playing along with us at our present challenge at Creative Crafting Uncles and good luck. Hope you will join us next challenge again.

Crafty greetings
Alex

*Owner* Creative Crafting Uncles >
*DT + Admin* Do-Al(l) Kreatives >
*DT* Kreativ-Tanten Challenge
Alex' Kreative Seite

GerJanne zei

Heel mooie kaart!

Helen zei

Beautiful - love the sentiment beads you used.

Thanks for joining us at Pammie's Inky Pinkies.

Helen x
DT

Deborah Wheeler zei

A really pretty card Claudia - I love the vntage picture you've used. Thanks for joining us at Love to Craft Challenge
Deborah DT

Ann Chuang Crafts zei

This is such a beautiful card! Thanks for sharing your card at Love To Scrap! Challenge Blog! Hope to see you again soon!! HUGS!