Volgers

dinsdag 3 januari 2023

Make a wish

 Hoi,


Wat leuk, bij Scrap@Home (facebook) gaan we vanaf nu ook een maandelijkse challenge houden. Je plaatst gewoon je kaartje in de groep en dan tag je Miranda Bouhof.
De winnaar krijgt een waardebon cadeau van Miranda van 10 € voor in de webshop Scrap@Home
Het thema deze maand is: HARTJES

Doen jullie mee?




💗Leuke challenges waar ik graag aan deelneem 😃:
Creatalicious - new dies

De teller voor donatie bij  Het Feestvarken staat met dit jaar erbij op 67 euro. Natuurlijk ga ik dit jaar verder doen. Bij elke verkochte kaart doneer ik 0.5 euro. Wil je meer over Het Feestvarken weten? Dat kan je hier vinden.

Je kan mij nu ook vinden op YouTube: Claudia's kaartjes, waar ik regelmatig filmpjes ga posten.

Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍


5 opmerkingen:

Daphne zei

Schattig kaartje.
Ik ben heel erg gek op hartjes, dus dit kaartje vind ik super!
Je maakt op mijn blog een opmerking over mijn "handtekening" op de foto....... je bedoeld de tekst die over de foto heen zit, toch?
Ik maak mijn foto's met mijn telefoon, daarna ga ik naar bewerken en klik op tekst.
Ik pas de kleur van de tekst aan aan de kleur van de digi en daarna typ ik de tekst.
Als ik klaar ben verklein ik het tot een heel klein zinnetje en zet dat op een niet te opvallend plek over mijn digi heen.
Ik hoop dat je het snapt, anders bericht je mij maar weer hoor, geen probleem.

Barbara Bruder zei

Such a darling card. Love that bear and the hearts are perfect with your card. Thank you for sharing with us over here at Love to Scrap Challenge Blog and best of luck with your entry.
Barbara DT Member for https://lovetoscrapchallengeblog.blogspot.com/

Mrs A. zei

So cute. Hugs Mrs A.

Sara Lihz Staroska zei

This is adorable. Thank you for joining us at A Place to Start. :)

Sara Lihz Staroska

Faith A at Daffodil Cards zei

What a beautiful and adorable card. A lovely design also. Thank you so much for joining us in our challenge at Crafting Happiness Challenges Good Luck and looking forward to seeing you again in our next challenge.
Faith A DT