Volgers

dinsdag 10 januari 2023

Love

 Hoi,

We gaan dit jaar gewoon verder met kaartjes maken, toch?? Jullie ook?? Ik heb er weer kei veel zin in.

De kerstkaarten hou ik voorlopig op zondag, nu is het ook tijd voor andere kaarten. Zoals dit Love beertje van craftlab. Ik vind hem schattig, jullie ook?

Deze kaart heb ik gemaakt voor Het DT van  Ally's Angels Het thema is elke maand alles mag. Gemakkelijk toch??

Doen jullie mee?




💗Leuke challenges waar ik graag aan deelneem 😃:


De teller voor donatie bij  Het Feestvarken staat met dit jaar erbij op 67 euro. Natuurlijk ga ik dit jaar verder doen. Bij elke verkochte kaart doneer ik 0.5 euro. Wil je meer over Het Feestvarken weten? Dat kan je hier vinden.

Je kan mij nu ook vinden op YouTube: Claudia's kaartjes, waar ik regelmatig filmpjes ga posten.


Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍



4 opmerkingen:

Angelique zei

Wat een superleuke kaart met Ted, ik heb niks met oranje normaal maar hier is het zo mooi.
lieve groetjes Angelique

Mrs A. zei

Definitely cute and and same as Angelique I like the orange. Hugs Mrs A.

GerJanne zei

Prachtige kaart Claudia! Zo lief met dat beertje...

Daphne zei

Jazeker gaan we gewoon door met kaartjes maken, veel te leuk om te doen.
Wat een lieverd, deze kaart.
De kleuren zijn zo mooi heel "warm".