Volgers

donderdag 26 januari 2023

Voor mijn lieve dochter

 Hoi,

Oef, de examens bij Jarno zijn gedaan. Gisteren is hij het gaan vieren met zijn vrienden. Eindelijk effe de druk van de ketel. Nu een weekje vrij en dan terug beginnen studeren.

Joran haar stage bij de creche loopt morgen middag af. Ze heeft er goed van genoten deze 2 weken en had leuke projecten uitgewerkt voor met de peuters te doen. De foto's  laat ik jullie hieronder zien.

Eerst mijn kaart. Deze is gemaakt voor  Cardz 4 Galz een nieuwe Challenge. Ik mocht deze keer een thema kiezen en ik heb gekozen voor:: SHAPED CARDS



πŸ’—Leuke challenges waar ik graag aan deelneem πŸ˜ƒ:

Dit zijn de projecten dat Joran had gemaakt op stage. Een sneeuwpop met gekleurde gaten voor ballen in te doen en een kegelspel met bekers.


De teller voor donatie bij  Het Feestvarken staat met dit jaar erbij op 67 euro. Natuurlijk ga ik dit jaar verder doen. Bij elke verkochte kaart doneer ik 0.5 euro. Wil je meer over Het Feestvarken weten? Dat kan je hier vinden.
Je kan mij nu ook vinden op YouTube: Claudia's kaartjes, waar ik regelmatig filmpjes ga posten.


Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍


10 opmerkingen:

karin zei

Mooi kaartje met leuke details Claudia.
Drukke periode voor de studenten πŸ™‚
Groetjes,
Karin

Anita van Deur zei

Super leuke en mooie kaart met veel details om naar te kijken.

Ela zei

Genoeg om te bekijken op jouw kaart, lekker vrolijk. Groetjes Ela

Daphne zei

Jouw dochter heeft duidelijk het creatieve talent van jou!!

Johanna zei

This is a beauty and has so much detail and interest. I like how you kept the colours soft yet matching.

Renske Wishes You zei

Super mooie kaart. Dank je wel voor het meedoen bij Penny's Paper-Crafty challenge. Succes.

Groetjes Renske, Penny's DT

Deanne Saunders zei

Beautiful!! Thanks so much for participating in our LEANN'S WORLD 101 challenge!!! I appreciate that you play along and I enjoy visiting your blog!! Have a happy crafty day!!
Deanne at A Little Bit O’ Paper

Deborah Wheeler zei

Wow Claudia - you've made such an intricate card there with those lovely embellishments. Lovely to see you again in the Love to Craft gallery.
Deborah DT

Maikreations zei

So much to look at :o) I love your colour combination, it looks very fresh and is perfect for a birthday card! Thank you so much for taking part in our newest "Anything Goes" challenge over at Papercraft Challenges! Have a fabulous day and happy crafting, Maike

Ann Chuang Crafts zei

This is gorgeous. Thank you for your lovely entry at Love To Scrap! Challenge Blog! Hope to see you again soon!! HUGS!