Volgers

zondag 19 mei 2024

De beste wensen

 Hoi,

Vandaag gaan we op bezoek bij mijn broer Eric in Erpe. Eerst ga ik mama en Johan ophalen en vandaar uit rij ik verder. Het beloofd een gezellige dag te worden.


Maar nu even tijd voor een kerstkaart. Het thema deze week bij Girlz Creative Christmas, is: Candy Canes



 Tot gauw! πŸ˜€

Je kan mij nu ook vinden op YouTube: Claudia's kaartjes, waar ik regelmatig filmpjes ga posten.


Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍



8 opmerkingen:

Anita van Deur zei

heel mooi deze kaart, geniet van de zondag.

karin zei

Mooi kaartje heb je gemaakt.
Fijne dag vandaag.
Groetjes,
Karin

Beebeebabs zei

Very nice card, thanks for sharing!!!

GerJanne zei

Prachtige kaart! En ik hoop dat je inderdaad een leuke dag had!

meg zei

A fabulous shaped card with beautiful papers,a wonderful image and embellishments

CA Scrapper zei

Your shaped card is so pretty. Thanks for joining our Send Me Flowers challenge at Cut It Up.

Leslie

Colien zei

Wat een mooi kerstkaartje naar aanleiding van onze sketch!
Leuk model ook.
Bedankt voor het meedoen op het 4 Season blog.
grtz Colien

Kate zei

Lovely shaped card Claudia! Wonderful patterned paper mix and pretty details! Thanks for sharing with us at The Holly and Ivy Christmas Challenge and inspiring us all!
Hugs, Kate (DT The Holly and Ivy Christmas Challenge)!