Volgers

woensdag 15 mei 2024

Waterval in blauwe tinten

  Hoi,

Volgend schooljaar gaat Joran haar 7dejaar doen in een andere school. We hebben haar daar onlangs gaan inschrijven. Nu wilt het lukken dat ze daar in de klas gaat zitten met haar achternichtje Lara. Nu met Lara en haar ouders hadden we niet zo veel contact. Maar hier gaan we verandering in brengen. De lady's hebben zelf al contact met elkaar opgezocht en deze zomer gaan we met  zen allen bbq om de banden terug aan te sterken. Hoe leuk is dat!!!

Nu mijn kaartje voor Girlz Creative Crafts. Het thema deze maand is: glitter en/of bling










πŸ’—Leuke challenges waar ik graag aan deelneem πŸ˜ƒ:

Je kan mij ook volgen op mijn facebookpagina: Claudia's kaartjes  



 Tot gauw! πŸ˜€

Je kan mij nu ook vinden op YouTube: Claudia's kaartjes, waar ik regelmatig filmpjes ga posten.


Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍



2 opmerkingen:

Elle-Jeanne zei

Mooie waterval kaart Claudia.
Mooi in deze kleuren.
Groetjes Elle-Jeanne

Marjolijn van Elsberg zei

Dat klinkt gezellig Claudia, de banden aanhalen. En je kaart, dat is geen kaart dat is een mini-album. Ontzettend gaafff!