Volgers

donderdag 9 mei 2024

Washi tape #5

 Hoi,

Vandaag zou ik naar het lentefeest gaan van mijn buurjongen. Maar ik vecht al 2 dagen tegen een keelontsteking. Ben wel gaan werken de afgelopen 2 dagen, maar ik ga vandaag toch verstek moeten geven helaas. Wim gaat met Joran gaan. Ik blijf verstandig thuis.

En de laatste kerstkaart met washi tape is voor vandaag. Later deze week volgend er een ander serie kaartjes.

Butterfly challenge - Challenge 195 - winner - 08-05-2024
Challenge Badges

πŸ’—Leuke challenges waar ik graag aan deelneem πŸ˜ƒ:

Je kan mij ook volgen op mijn facebookpagina: Claudia's kaartjes  


 Tot gauw! πŸ˜€



Je kan mij nu ook vinden op YouTube: Claudia's kaartjes, waar ik regelmatig filmpjes ga posten.



Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍




3 opmerkingen:

carla zei

Mooie kaart Claudia.
Beterschap.
Groetjes,
Carla

Elle-Jeanne zei

Mooie kerstkaart met de washi tape Claudia g.
Gefeliciteerd met je topper.
Groetjes Elle-Jeanne

meg zei

Fabulous use of you washi tapes,love the layout