Volgers

woensdag 29 mei 2024

KKT schakel zwart en koper

 Hoi,


Bij Martina's kaartjes is er elke maand de kleuren kaart team. Hierbij mag je een kaart maken met  kleuren die gekozen zijn door een deelneemster. Elke maand zijn het andere kleuren.  Deze maand zijn de kleuren : zwart en koper

Elke laatste woensdag van de maand mag je dan je kaartje plaatsen op je blog.
Dit is mijn kaartje voor deze maand met de opgegeven kleuren.
Eerlijk gezegd vond ik het een moeilijke kleurencombinatie tot ik er ineens dacht dat ik copper metallic gilding polish in huis heb. Toen is het idee gekomen om er een mannenkaart van te maken met gears. Maar omdat ik geen embossingfolder heb met gears, heb ik een stencil van Dutch doobaboo geembost. En ik moet toegeven dat het resultaat echt beter is dan wat ik had verwacht. Dit ga ik nog meer doen.


Kleurenkaartenteam

Wil je weten wat de andere deelnemers hebben gemaakt? Je kan de lijst hier vinden

💗Leuke challenges waar ik graag aan deelneem 😃:

Je kan mij ook volgen op mijn facebookpagina: Claudia's kaartjes  



Je kan mij nu ook vinden op YouTube: Claudia's kaartjes, waar ik regelmatig filmpjes ga posten.


Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍

17 opmerkingen:

Marjolijn van Elsberg zei

Heel erg mooi deze geëmboste kaart met koper!

Diny zei

Prachtig kaartje heb je met de gevraagde KKT kleuren gemaakt Claudia!
Groetjes Diny

chantal zei

Mooie kaart met de embos erop. Komt extra mooi uit.
Liefs Chantal

Marijke zei

Hij is super geworden Claudia! En zeker met dit soort radartjes en koperkleur mooi voor een mannenkaart! Groetjes Marijke

!neke zei

Mooie stoere kaart !!!!
groeten Ineke

!neke zei

Heel mooi !!!!
groeten Ineke

Nancy zei

Hey Claudia,
Dit is echt een erg mooie achtergrond geworden! Goed dat je experimenteerde!
Liefs,
Nancy

karin zei

Is het weer KKT dag? Mooi kaartje heb je gemaakt, maar inderdaad geen makkelijke kleuren combinatie.
Groetjes,
Karin

martina's kaartjes zei

een toffe stoere kaart heb je gemaakt, mooi
fijn dat je er weer bij bent deze maand,
grtjs, martina

Caroline Cards zei

Een mooie kaart en de tandwielen komen goed uit.
Groetjes, Caroline

Colien zei

Heel gaaf deze stoere kaart in zwart/koper, top voor het KKT vandaag! En het embossen van het stencil is zeker geslaagd, erg mooi.
Grtz Colien

Anita van Deur zei

Hij is leuk geworden mooi kaartje met de tandwielen.

C4U Art Craft - Carla zei

Het is prachtig geworden ! 🍀

Femminde zei

Echt een super mooi mannenkaartje geworden!!
Tot het volgende KKT!!
Groeten van Femminde

Nelleke zei

Hartstikke leuke kaart geworden, leuk idee om een stencil te gebruiken. Groet, Nelleke

Nancy Soetaert zei

toffe kaart voor het KKT!
Groetjes
Nancy

GerJanne zei

Dat is een heel mooie kaart geworden Claudia! Slim om het zo op te lossen!