Volgers

zondag 26 mei 2024

Hot Chocolate Weather

 Hoi,

Gisteren had ik met mama een gezellige dag. Ik deed voor de eerste keer mee aan een garage verkoop. Nu voor de verkoop van kaartjes is het niets geworden. Maar ik het wel kleding, prulletjes en 2de hands hobbymateriaal verkocht. Dus ik denk dat ik volgend jaar nog wel een keertje ga meedoen. wie weet. 

Zondag dus tijd voor een kerstkaart. Het thema deze week bij Girlz Creative Christmas, is: slimline kaart

Doen jullie mee? Bij 15 deelnemers krijgt de winnaar een prijsje toegestuurd.

💗Leuke challenges waar ik graag aan deelneem 😃:

Je kan mij ook volgen op mijn facebookpagina: Claudia's kaartjes  


 Tot gauw! 😀

Je kan mij nu ook vinden op YouTube: Claudia's kaartjes, waar ik regelmatig filmpjes ga posten.


Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍



5 opmerkingen:

karin zei

Leuk kaartje Claudia.
Gezellig zo'n garage verkoop samen.
Fijne zondag,
Karin

meg zei

Your card had a fun warm cosy feel,love your images and layout.

Marjolijn van Elsberg zei

Leuk dat het zo gezellig was. Je kaartje is weer schattig! Dat uiltje dat er uit piept, zo leuk.

Deanne Saunders zei

Wonderful card!!! Thanks so much for participating in our CHRISTMAS CRAFTS ALL YEAR 'ROUND challenge!!! I appreciate that you play along and I enjoy visiting your blog!! Have a happy crafty day!! Deanne at A Little Bit O’ Paper

Wendy L zei

Lovely, cute Christmas card, thanks for joining us at the MTTC challenge xxx