Volgers

zondag 5 mei 2024

Let is Snow

 Hoi,

We gaan gewoon verder met het maken van onze kerstkaarten. Hebben jullie al een voorraadje staan? Ik had behoorlijk al wat kaartjes gemaakt  voor kerst. Maar ik had die meegenomen naar de beurs afgelopen weekend en daar heb ik er toch redelijk veel van verkocht. Dit had ik niet verwacht zo vroeg op het jaar. Zo zie je maar.

Dus vandaag een kerstkaartje voor de blog van  Girlz Creative Christmas, met als thema: 1 of meerdere rendieren.

Ik kom vandaag nog 3 keer langs met verschillende kaarten op mijn blog. Komen jullie een kijkje nemen.



💗Leuke challenges waar ik graag aan deelneem 😃:

Joran had dinsdag ook nog GALA bal van't school uit. Ze was er helemaal voor op gekleed. En natuurlijk moest ik daar we een fotootje van nemen.
In juni volgt ook nog de proclamatie.

Je kan mij ook volgen op mijn facebookpagina: Claudia's kaartjes  


 Tot gauw! 😀

Je kan mij nu ook vinden op YouTube: Claudia's kaartjes, waar ik regelmatig filmpjes ga posten.


Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍



4 opmerkingen:

Deanne Saunders zei

Sweet card!!! Thanks so much for participating in my PINSPIRATIONAL challenge!!! I appreciate that you play along and I enjoy visiting your blog!! Have a happy crafty day!! Deanne at A Little Bit O’ Paper

Debbie Mageed zei

What a wonderful holiday card, Claudia! Love the papers and great images - and the fun fold, of course! Thank you for playing with the Creative Creases Challenge, and I hope you can join us again soon. We really appreciate your support!
Debbie, DT
Secrets To Stamping

DOROTHY MADEREEL zei

Hallo Claudia,
Wat een prachtige kerstkaart ebt je gemaakt. Fijn dat je meedoet in onze challenge en we zien je graag in een volgende challenge.

groetjes Dorothy, DT coördinator The Dutch My Besties Girls

Helen zei

Beautiful design and an amazing fold.

Thanks for joining us at the Cut It Up Challenge.

Helen x
DT