Volgers

woensdag 15 mei 2024

Van Harte Gefeliciteerd!

 Hoi,

Nog een kaartje voor vandaag. Een CAS kaartje. Deze vond ik zo leuk om te maken. Lang geleden dat ik nog een met waterverf iets had gemaakt. Tof om te doen. Misschien moet ik da wel meer gaan doen.

Deze kaart is mijn inspiratiekaartje vooor Sparkles Monthly Challenges. Het thema is: CAS







💗Leuke challenges waar ik graag aan deelneem 😃:

Je kan mij ook volgen op mijn facebookpagina: Claudia's kaartjes  



 Tot gauw! 😀

Je kan mij nu ook vinden op YouTube: Claudia's kaartjes, waar ik regelmatig filmpjes ga posten.


Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍

1 opmerking:

Marjolijn van Elsberg zei

Ohhh, deze is echt gaaf en best snel en makkelijk te maken! Ik denk dat ik die eens ga kopiëren met jouw goedkeuring? Dankjewel voor de inspiratie.