Volgers

donderdag 30 mei 2024

Ster #1

 Hoi,

De Serie van de vlinders is ten einde. Dus tijd voor een andere serie. Ik heb nog restjes patchwork, maar deze zijn nog niet klaar en ik zag zondag iets voorbijkomen via intagram met een ster en dat vond ik zo leuk dat ik hier iets gemaakt heb, maar dan in kerstthema.

Dus vandaag vandaag een serie van de sterren. Ik ben benieuwd wat jullie van deze serie vinden.



πŸ’—Leuke challenges waar ik graag aan deelneem πŸ˜ƒ:

Je kan mij ook volgen op mijn facebookpagina: Claudia's kaartjes  


 Tot gauw! πŸ˜€



Je kan mij nu ook vinden op YouTube: Claudia's kaartjes, waar ik regelmatig filmpjes ga posten.



Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍




6 opmerkingen:

Elle-Jeanne zei

Leuke patchwork kerstkaart Claudia.
Groetjes Elle-Jeanne

Anita van Deur zei

herl mooi je kaartje.

meg zei

Simply beautiful Claudia

Nelleke zei

Leuke kaart na gepuzzel een mooi resultaat. Groetjes Nelleke

GerJanne zei

Heel mooi met deze ster! Moet hem ook maar weer eens van stal halen.

Marjolijn van Elsberg zei

Heel erg mooi!