Volgers

woensdag 8 mei 2024

Hiep Hiep Hoera!

 Hoi,

Menne laatste werkdag deze week. Het is Hemelvaartweekend. Morgen een feestdag. Dan is het lentefeest bij mijn buurjongen. En vrijdag heb ik vrijaf. Dinsdag ga ik terug werken. Ik ga proberen te genieten van deze vrije dagen.

Voor vandaag heb ik een inspiratiekaartje voor jullie voor Penny's Challenge.





Je kan mij nu ook vinden op YouTube: Claudia's kaartjes, waar ik regelmatig filmpjes ga posten.


Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍



4 opmerkingen:

Marjolijn van Elsberg zei

Wat een leuk kaartje is dit geworden Claudia, doet me denken aan mijn turnoefeningen vroeger, haha. Geniet van je welverdiende vrij dagen. het wordt mooi weer dus lekker naar buiten. Nog bedankt voor je lieve aanbod om een kaartje te sturen, inmiddels gaat het wat beter met mijn pols.

StampinwithAnita zei

Hello Claudia: I am not sure what your card says, but I really enjoyed your layout. I think the beads between the legs give such great movement! Thanks for joining us at The Paper Funday Challenge.

Donna Walls zei

Wonderfully designed card and the image has been colored beautifully. Thanks for sharing your lovely card with us at The Paper Funday Challenge and we hope you'll share again soon.
Donna xx
Paper Funday Challenge
Beautiful Blossoms Challenge
Inspiration Station Challenge

Anoniem zei

Hi Claudia
Lovely card. Thank you for joining in at MAWTT challenge.
Best wishes.
Ang