Volgers

zaterdag 11 mei 2024

Patchwork #1

 Hoi,

Met restjes heb ik een soort van patchwork gemaakt;. Ik heb op een groot vel karton, allemaal verschillende reepjes cardstock en designpapier geplakt. Daarna heb ik diagonaal strookjes van een oud boek gekleeft en ook lintjes. Wanneer dit droog was heb ik er kaartjes uit gesneden. Die heb ik dan met bewerkt met een vernislaag gemengd met glitterlijm. Als laatste heb ik het kaartje nog versierd met "HBD" een knoopje, een stansje en een grote parel. Daarna heb ik het geheel op een kaart verwerkt. Het resultaat kunnen jullie hieronder zien.

Ik vind het best wel tof geworden. En natuurlijk heb ik hier ook een serie van gemaakt.

Je kan mij ook volgen op mijn facebookpagina: Claudia's kaartjes  



 Tot gauw! 😀


Je kan mij nu ook vinden op YouTube: Claudia's kaartjes, waar ik regelmatig filmpjes ga posten.



Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍




2 opmerkingen:

Elle-Jeanne zei

Mooie kaart Claudia.
Groetjes Elle-Jeanne

Trijntje zei

Leuk het patch work op deze kaart. Groeten Trijntje