Volgers

woensdag 6 november 2013

41 ste kerstkaart

Hoi,

Eerst mijn nieuwe volger Milnie verwelkomen. Leuk dat je volger bent geworden. Mogen we van elkaar veel inspiratie opdoen.

Eigenlijk ben je een laptop snel gewoon. 2 dagen geen internet en FB en blog. Wat een ramp. Met mijne gsm kon ik nog een beetje mijn mails checken, maar verder ook niets. Nu de laptop opgekuisd en virus vrij is, werkt die weer veel beter. De afgelopen dagen heb ik een kerstkaartje gemaakt. Het is een easelkaartje geworden. Deze heb ik mits ik geen laptop had volledig met de hand geknipt. Wim vond het wel een leuke.

Dit is mijn kaartje geworden:


Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
CSS: schets 5 tot 08 november
Catch The Bug Blog: challenge anything goes tot 09 november
CCC: challenge 30 - thema geen vierkant of rechthoek tot 13 november
my besties dutch girls: thema: easelkaart tot 17 november
creapaleis: thema: kerst tot 30 november

gebruikte materialen:
cardstock: boekenvoordeel
glittersteentes: kruidvat en action
DP: action
mallen: Joy craft
digi: bestie en ingekleurd met copics.
Verder heb ik nog op de digi en de vlaggetjes gewerkt met pan pastel. 

Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht!
Ik lees deze steeds met veel plezier!
Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen.

Grtjs
Claudia

27 opmerkingen:

Josje zei

Super leuke kaart Claudia

GerJanne zei

Ben je een beetje verslaafd ;-))
Ik heren het hoor! Je hebt het gevoel dat je van de buitenwereld bent afgesloten...
Je kaart is weer heel mooi. Daar had je dan nu dus wel uitgebreid de tijd voor!
Groetjes,
GerJanne

rian zei

mooie kaart, die betsie heb ik nog niet eerder gezien.
Leuk dat je meedoet bij de uitdaging van de CCC.
Groetjes Rian

Lisbeth zei

hoi Claudia
Wim heeft gelijk het is een leuke kerstkaart
grtjs Lisbeth

Ilonka zei

Hoi claudia, wat een prachtige kaart heb je gemaakt. Dank je wel voor het meedoen met het Cheerful Sketches Challenge Blog.

Liefs, Ilonka

jolanda zei

hele mooi kaart

Antoinette Voorn zei

Prachtig Kerstkaartje weer met weer mooie mallen die je ons laat zien!

Malika zei

Wat een mooie leuke kaart zeg Claudia

malika

Ria zei

Leuke kaart Claudia.
Gr Ria

Anita Meijer zei

Wat een schitterende kaart heb je gemaakt met de sketch Claudia, ik vind hem helemaal super. Een toppertje.
Superleuk dat je meedoet aan de challenge van Cheerful Sketches en aan de challenge van My Besties Dutch Girls, dank je wel en veel succes.
Liefs van Anita

Ingrid Reyners zei

Oh ik zou echt geen dag meer zonder internet kunnen zeg! Heb je wel extra veel tijd om kaartjes te maken, wat is dit een schatje, mooi die Betsie in kerststijl. Groetjes Ingrid

Hermien zei

Het is zo gewoon als alles werkt zoals we het willen...Je kaartje ziet er heel mooi uit

groetjes Hermien

nans'creablog zei

Een prachtig easelkaartje Claudia. Heel mooi.

Groetjes,
Nans

Aukje zei

Prachtige ronde kerstkaart met mooi papier en hele leuke mallen!
groetjes
Aukje

Anneke zei

Wat een prachtige kaart Claudia! En zo leuk dat papier :) Heb ik ook nog ergens liggen, zal het ook eens gaan zoeken :) Groetjes Anneke

Marjoleine zei

prachtige kaart heb je gemaakt met de sketch van Cheerful Sketches! Dank je wel voor het meedoen.
Liefs,
Marjoleine

bolletjelucky.blogspot.com zei

Hoi Claudia, leuk he een ronde easelcard maken...het is een schatje. Mooi ingekleurd en leuke details zitten er op. Dank je wel voor je deelname bij My Besties Dutch Girls Designs...lieve groetjes Miranda

Creaine zei

Wow wat een super mooi kaartje heb je gemaakt. Dankjewel voor het meedoen bij Cheerful Sketches.
groetjes Ine

Ink before you think 😀 zei

Claudia, wat een lekkere kerstkaart. echte kerstkleuren
Dank je wel voor je deelname bij My Besties Dutch Girls Designs.
groetjes Lilian DT member

Kathy zei

Circle easel cards are so pretty. Love the holiday papers you've used. Thanks for joining us for the anything goes challenge at Catch the Bug.

Cindy zei

Prachtige easelkaart heb je gemaakt! Bedankt voor het meedoen aan de challenge van My Besties Dutch girls designs. Groetjes, Cindy DT

Cheryl First zei

Another cutie!
Thanks so much for joining us this week for the Catch the Bug Challenge! Hope to see you again!

Cheryl First
aka Cafexpressions
DT Member for Bugaboo Stamps

Engelchen zei

wat een lief kaartje heb je gemaakt.
Bedankt voor je deelname aan cheerful sketches.
Groetjes Geesje

Erica ♥ zei

Fijn dat je laptop weer gekuist is,
en je kaartje vind ik erg mooi !
Nog een gezellig (knutsel) weekend ☺
Liefs van Erica ☼

Gerda zei

wat een schitterend kaartje heb je gemaakt Claudia, leuk dat je mee doet aan de challenge bij Cheerful Sketches.
dank je wel voor deze schitterende bijdrage.
Groetjes Gerda DT Cheerful Sketches

Bernadet zei

Wat een gaaf kaartje is dit Claudia!!
Hartstikke leuk dat je meedoet met onze challenge bij Cheerful Sketches!

Samantha zei

Hele mooie kaart!
Dankjewel voor het meedoen aan de Dutch Besties challenge.
Gr. Samantha