Volgers

maandag 4 november 2013

Winter kaartjes

Hoi,

Zoals jullie gewend zijn van mij ondertussen, werk ik graag mijn restjes op. Nu heb ik een maniertje gevonden, dat snel en leuk is om te doen. Dus, jullie zullen waarschijnlijk nog wel meer van die kaartjes zien verschijnen.

Hier zijn alvast 5 winterse kaartjes die ik afgelopen week tussendoor heb gemaakt.





Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht!
Ik lees deze steeds met veel plezier!
Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen.

Grtjs
Claudia

17 opmerkingen:

Erica ♥ zei

Kijk zo schiet het wel op met je
voorraad kerst kaartjes, ik vind ze
weer erg leuk geworden ☺
Liefs van Erica ☼

Nelleke zei

Mooie kaartjes. Vooral die met de jute bloem. Zo ben ik ook graag bezig: gewoon ook de restjes opmaaken, daar komen fe mooiste kaartjes van. Gr Nelleke

carla zei

Dat is weer een mooi serietje Claudia.
Zo te zien heb je wel heel veel kerstkaartjes nodig. Dat wordt een kostelijke grap om te versturen met die dure posttarieven van bij ons.
Groetjes,
Carla

Ingrid Reyners zei

Mooi zeg die restjeskaarten, de schaatsen vind ik erg mooi. Fijne dag, groetjes Ingrid

Cora Schram zei

Ze zijn echt heel leuk. En zo kom je ook nog van je restjes af.

Malika zei

Allemaal even mooi die winterkaartjes

Malika

Marcella zei

Hoi Hoi
Zo dat zijn leuke kerstkaartjes
en super om je restjes voor te gebruiken .
Groetjes Marcella

corryskaart zei

zo claudia op deze manier ga je als een speer en de restjes raken op en het resultaat erg leuke kaarten
groetjes,corry

Marfien zei

Wat een vrolijke boel, daar zitten weer goeie tips bij voor ons.
Kom je eigenlijk wel aan je nachtrust toe?
groetjes, Marfien

ANJA 3D zei

Oeps, ik zie dat een aantal kaarten van je gemist heb. Deze restjes kaarten zijn prachtig. Zo ook je vorige kaart en de 2 daarvoor. Die had ik nog niet gezien.
Groetjes, Anja

Anoniem zei

Heel erg mooi Claudia en gelijk van de restjes af.Groetjes Joke

!neke zei

Wat een productie !
Ziet er weer vrolijk uit!
Groeten !neke

Jolanda zei

Nou dat ruimt lekker op zo die restjes en jij hebt weer een stapeltje prachtige kerstkaarten erbij.

Liefs van Jolanda

Aukje zei

Wat een mooie kerstkaartjes heb je gemaakt! leuk idee met al die strookjes :-)
groetjes
Aukje

Anita Meijer zei

Wat een prachtige kerstkaartjes heb je gemaakt Claudia, super.
Liefs van Anita

GerJanne zei

Zo jij bent een ware tovenares met restjes zeg! Heel mooie kaartjes!
GerJanne

Antoinette Voorn zei

Beeldschoon is zijn je kaartenen prachtige kleuren!