Volgers

donderdag 28 november 2013

44 ste kerstkaart

Hoi,

Deze namiddag ben ik met Joran naar het ziekenhuis geweest voor verder onderzoeken naar haar hoofdpijn. Na een CT en EEG, ben ik opgelucht dat er niets ernstig is. Maar omdat ik zelf migraine heb en dat het erfelijk is (wist ik niet) zou het wel kunnen zijn dat ze kindermigraine heeft. Ze is ook een beetje verziend, dus gaan we morgen een brilletje kiezen.

Deze avond heb ik nog een kerstkaartje gemaakt. Daar kan ik echt rust vinden in het freubelen. Zeker na zo'n hectische dag.


Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
catch the bug blog: challenge 146 volgens schets 

gebruikte materialen:
cardstock: cart us
DP: echo park
digi: bugaboo en ingekleurd met copic. Hier en daar heb ik een beetje glossy accent gebruikt
plakparels: action
tekststempel: meegekregen vorige week op de workshop

Ook wil ik graag zeggen dat ik 3de ben geworden bij KIC.

Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht!
Ik lees deze steeds met veel plezier!
Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen.

Grtjs
Claudia

5 opmerkingen:

Antoinette Voorn zei

Je hebt weer een prachtig kerstkaartje gemaakt. Echt grappig afdrukje...en lekker om zo te ontspannen na een heftig ziekenhuis bezoek...als ze hasr bril heeft zal al de migraine misschien wel beter gaan.

Erica ♥ zei

Wat een mooie kaart is dit ook weer,
fijn dat je je goed voelt om lekker
aan de knutsel te zijn.
Suc6 met een bril te kiezen voor
Joran, waarschijnlijk zal de hoofdpijnen
dan toch iets minder worden..

Alvast een fijn en gezellig (knutsel) weekend gewenst ☺
Grtjsss en liefsss van Erica ☼

Marfien zei

grappig kaartje

Aukje zei

Leuk kerstkaartje heb je gemaakt!! Ik hoop dat het snel iets beter gaat met je dochter.
groetjes
Aukje

Min zei

Beautiful Christmas card!
We're so happy you played along with us us for the latest Catch The Bug “Stella Says Sketch" Challenges with Bugaboo Stamps! We hope you’ll join us for our new Stella Says Sketch challenge as part of the Holiday Chaos challenge week!
Hugs & Happy Days!
~Min – Bugaboo Asst. DT Coordinator
Kaymin Kreations