Volgers

zondag 24 november 2013

Workshop Bij Hilde en nog veel meer....

Hoi,

Eerst mijn nieuwe volger Jessica verwelkomen. Leuk dat je volger bent geworden. Mogen we van elkaar veel inspiratie opdoen.

Gisteren heb ik een kei leuke workshop gevolgd in Lier. Samen met enkele enthousiaste creativelingen zijn we aan de slag gegaan. We hebben allemaal mooie creaties gemaakt en natuurlijk hebben we kennis gemaakt met enkele blog en FB vrienden. Els, Marijke, Veerle en Kiana, bedankt voor de toffe dag. 








 


En nu de creaties die ik gisteren heb gemaakt. Het hangertje heb ik vandaag nog afgewerkt.




Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht!
Ik lees deze steeds met veel plezier!
Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen.

Grtjs
Claudia

7 opmerkingen:

Anita Meijer zei

Dat ziet er supergezellig uit Claudia, en wat een prachtige dingen heb je gemaakt, super.
Liefs van Anita

!neke zei

Claudia, ziet er super uit, veel werk geweest!

Erica ♥ zei

Wat ziet dat er gezellig uit zeg,
en wat een mooie creaties heb je
gemaakt !
Gezellige (knutsel) zondagavond nog ☺
Liefss van Erica ☼

Ria zei

Mooie creaties heb je gemaakt.
Gr Ria

Hermien zei

Dat ziet er allemaal heel mooi uit Claudia.

groetjes Hermien

GerJanne zei

ha Claudia,
wat zul je genoten hebben!! En de creaties die je laat zien zijn ook zo gaaf! Sjonge wat productief!
groetjes,
GerJanne

ANJA 3D zei

Dat ziet er gezellig uit en wat een leuke creaties hebben jullie gemaakt.
Groetjes, Anja