Volgers

vrijdag 8 november 2013

Gastdesigner

Hoi,

Afgelopen woensdag ben ik in het zonnetje gezet door EHI met dit kaartje. Daarom mag ik met deze uitdaging gastdesigner zijn. Wat ik fantastisch vind. Thema is een fotoinspiratie en je kunt meedoen tot 22 november.

Zondag ben ik met Lisbeth naar Lier geweest, Lydia Boode kwam er wat uitleg geven over pan pastel. En natuurlijk was ik weer meteen verkocht. Met een paar warme wintertinten ben ik huiswaarts gekeerd. s'Avonds heb ik dit meteen uitgeprobeerd en dit is het resultaat geworden.

Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
sketch saturday: challenge 283 volgens schets tot 08 november
EHI: gastdesinger

gebruikte materialen:
cardstock: boekenvoordeel
DP: action
glittersteentes: kruidvat en  action
teksttempel: MD
stempel: bovenste is van Bo Bunny en de onderste is van Technique Tuesday
stempels heb ik ingekleurd met pan pastel.
Verder heb ik nog meeldraadjes en winterfruit gebruikt als versiering. 

Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht!
Ik lees deze steeds met veel plezier!
Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen.

Grtjs
Claudia

13 opmerkingen:

Hermien zei

Wat een mooi apart kaartje Claudia

groetjes Hermien

carla zei

Leuk voor je dat je gastdesigner mag zijn.
Ik heb de pan pastels ook nog niet, maar als je dit resultaat ziet dan kom je snel in de verleiding.
Je kaartje is prachtig Claudia.
Groetjes,
Carla

Anoniem zei

Prachtige kaart en wat leuk dat je gastdesigner mag zijn super leuk voor je.Groetjes en fijn weekend Joke

karin zei

Proficiat dat je gastdesigner mag zijn dankzij deze mooie kaart !
groetjes,
Karin

!neke zei

Leuk gastdesigner ! Mooie kaart!
Groetjes !neke

Ingrid Reyners zei

Leuk dat je gastdesigner bent Claudia, je hebt een heel mooi laartje gemaakt, lijkt me leuk om eens met pan pastel te werken. Leuk zoals het gedaan is, ook het DP is mooi zeg. Fijn weekend groetjes Ingrid

ANJA 3D zei

Schitterende kaart. Je gaat weer als een speer. Je vorige kaart is ook schitterend.
Groetjes, Anja

Lisbeth zei

hoi Claudia
wat een speciaal kaartje grtjs Lisbeth

nans'creablog zei

Ziet er prachtig uit Claudia. Mooi gedaan. Het kaartje hieronder vind ik ook supermooi.

Groetjes,
Nans

Monique zei

Super dat je gastdesigner mag zijn. En wat een mooie kaart is dit geworden. Ik vind de pannetjes ook geweldig en gebruik het veel te weinig.
Fijn weekend,
Monique

Aukje zei

Wat een mooie kleuren heb je voor deze kaart gebruikt! Je vorige kaart ziet er ook al zo mooi uit :-))
groetjes
Aukje

Erica ♥ zei

Super hoor dat je het zonnetje was
en nu GD, en je hebt een super mooie
kaart gemaakt ☺
Nog een gezellig (knutsel) weekend ☺
Liefs van Erica ☼

Unknown zei

Erg leuk!
Groetjes Sandra.