Volgers

vrijdag 22 november 2013

DT Sketch 57 - Friday sketch

Hoi,

Hier ben ik weer. Ja, het is een even geleden dat ik nog iets heb laten zien. Maar het was hier de laatste dagen ontzettend druk. Jarno is ondertussen veel beter en de lactose intolerantie lijkt volledig onder controle.  Nu klaagt Joran al een tijdje van veel hoofdpijn. Dus, vorige week een bezoekje gebracht aan de kinderarts met gevolg. Gisteren heeft Joran al een een oogtest bij de oogart gehad. Ze is lichtjes verziend, dus zal ze een brilletjes moeten dragen. Maar de oogarts zie om nog eerst de resultaten van volgende af te wachten. Volgende week ondergaaar Joran nog een CT en EEG scan. Vermoedelijk heeft Joran migraine of last van sinussen.
Op het werk was het afgelopen week ook heel druk, mijn dienst is verhuisd van werkplek. Helemaal onverwachts en vroeger dan gepland mocht ik vorige week ineens verhuizen. Met het resultaat dat ik een paar daagjes langer kon blijven werken (ik werk normaal gezien enkel in de voormiddag).
Ook het weekend was goed druk. Zaterdag hebben Wim en zijn broer Gert onze dressing gemaakt. (een stuk altans). Zondag vierde we de verjaardag van mijn stiefvader en de verjaardag van mijn moeder die op 27 november, 60 jaar wordt. 

Maar nu mijn kaartje:
Vandaag begint er bij Friday Sketch een nieuwe challenge. Gebruik de volgende schets en doe gezellig mee.  De sponser dit keer is Flonzcraft.  Prijsje dat je kan winnen is een waardebon van $20.

Dit is alvast mijn voorbeeldkaartje met schets n° 57



Friday Sketch - 57

Sponser is FLONZ

Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
catch the bug blog: challenge binog: ik heb gekozen voor Glitter/Design paper/ribbon
my besties dutch girls designs: challenge Vlinders
C&S: uitdaging 194: Gebruik een rozet op je kaart

gebruikte materialen:
cardstock, knoopje: boekenvoordeel
DP: kruidvat
lint: restje
glittersteentjes: action
bloemen: gehaakt en eigen voorraad
teksttempel: Joy craft
mal: Nellie Snellen, joy craft en MD
digi: Bestie en ingekleurd met copics. 
Metalen vlinder: gekregen van Maria. Bedanktt Maria !!
Rond de stempel heb ik een beetje memento inkt gebruikt. Verder heb ik nog wat glitterlijm gebruikt.

Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht!
Ik lees deze steeds met veel plezier!
Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen.

Grtjs
Claudia

16 opmerkingen:

Malika zei

Super mooie kaart Claudia, heel mooie kleuren

Malika

Antoinette Voorn zei

Wat is het weer super genieten bij je, een prachtig plaatje en zoveel moois wat je hebt gebruikt....het is beeldschoon!!

Aukje zei

Wat een drukke week heb jij, maar je kaartje ziet er prachtig uit, hoor!!
groetjes
Aukje

Ingrid Reyners zei

Succes met je kindjes Claudia, hopelijk hebben ze snel geen klachten meer. Jij hebt wel een dukke week achter de rug zeg! Pfff hopelijk kun je dit weekend lekker bij komen. Je kaartje is weeer heel mooi met Bestie erop! Fijne dag groetjes Ingrid

Ink before you think 😀 zei

Leuke kaart Claudia, mooie kleuren
Superleuk dat je meedoet aan de challenge van My Besties Dutch Girls Designs.
gr Lilian

carla zei

Een mooie kaart in prachtige kleuren.
Gaaf gemaakt Claudia.
Groetjes,
Carla

Ria zei

Mooie kaart

karin zei

Je kaartje ziet er weer prachtig uit ! Succes met de Challenges,
groetjes,
Karin

Lisbeth zei

hoi Claudia
mooi kaartje
en weer een druk weekend voor de boeg
grtjs Lisbeth

Erica ♥ zei

Wat een hoop drukke bezigheden,
maar je hebt wel een hele mooie
kaart weten te maken, super !
Succes met alles en ook je dochter !
Een gezellig (knutsel) weekend ☺
Liefss van Erica ☼

Anita Meijer zei

Wat is je kaart supermooi Claudia, ik vind hem prachtig.
Superleuk dat je meedoet aan de challenge van My Besties Dutch Girls, dank je wel en veel succes.
Sterkte met Joran met alle onderzoeken.
Liefs van Anita

Tammy Miller zei

What a great project, very cute!! We appreciate you taking the time to join our November Bingo Challenge at CTB! I hope you can join us again very soon!

anja zei

leuk kaartje wat je gemaakt hebt.
Bedankt voor het meedoen aan onze challenge van C&S.
gr Anja DT.C&S

Els zei

Mooie kaart heb je gemaakt en bedankt voor het meedoen met de Cards en scrap Challenge.
Groetjes, Els

Jolanda Cuper zei

Mooie warme kaart!
Gezellig dat je meedoet met Cards en Scraps!
Groetjes Jolanda

Samantha zei

Mooie kaart Claudia! Prachtige kleuren en embellishments heb je gebruikt :)
Dankjewel voor het meedoen aan de my dutch besties challenge.
gr. Samantha