Volgers

vrijdag 29 november 2013

Sneeuwbol

Hoi,

3 weken geleden ben ik op de hobbyclub aan de slag gegaan (met nog andere knutselaars) om een leuk sneeuwblol te maken. Alles is in stapjes gegaan. De eerste week, hebben we onze bol uitgesneden, voorzien van verlichting, beplakt met crêpepapier en laten drogen. De 2de week heb ik de hele bol voorzien van een dikke laag struktuur pasta. Daarna heb ik de hele bol met glitters besproeit. En weer, goed laten drogen.
Dinsdag heb ik dan mijn sneeuwbol mee naar huis genomen en er de laatste hand om gelegd - met de kinderen. We hebben de binnenkant voorzien van een winters tafereeltje. Het is de eerste keer dat ik mij aan zo'n knutselwerk uitdaag, maar ik ben best tevreden over het resultaat.


bovenkant van de sneeuwbol
Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
DCL: challenge 199 maak een creatie ivm kerst, geen kaart
scrap cards challenge: challenge 55: maak een creatie ivm kerst, geen kaart


Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht!
Ik lees deze steeds met veel plezier!
Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen.

Grtjs
Claudia

18 opmerkingen:

Lisbeth zei

Hoi Claudia
leuk en mooi gedaan
grtjs Lisbeth

Antoinette Voorn zei

Wauwww wat een gave opdracht! en zo leuk die bol ... prachtig idee hoe je tafereeltje binnin heb t gemaatk!

Cornelie zei

Ziet er als een knaap staaltje knutselwerk uit! Mooi sfeervol geheel! Fijn dat je meedoet bij DCL!

Cora Schram zei

Wow, dit ziet er wel heeel gaaf uit. Echt een kunstwerkje.

Erica ♥ zei

Jeetje wat heb je dit gaaf gemaakt,
echt heel mooi om te zien, daar zit
wat werk in, maar daar mag je trots
op zijn !
Alvast een fijn en gezellig (knutsel) weekend gewenst ☺
Grtjsss en liefsss van Erica ☼

carla zei

Wat een gaaf knutselwerk.
Die gaat supermooi staan bij de kerstversiering.
Knap gedaan Claudia.
Groetjes,
Carla

jolanda zei

leuk gedaan

Anneke zei

Prachtig gemaakt Claudia! En leuk om te maken he :) Werk ook graag met die stuktuurpoeder! Heb er vorig jaar ook nog een tafereeltje meegemaakt :) Groetjes Anneke

Marfien zei

Een heel erg leuk project, een kerststal in zo'n bol zou ook een mooi effect geven

Aukje zei

Wat een leuk kunstwerkje heb je gemaakt, super!!
groetjes
Aukje

ANJA 3D zei

Schitterende bol. Heb je heel mooi gemaakt, Het past allemaal perfect bij elkaar.

Groetjes, Anja

Scraptastische hobby zei

Schitterend gemaakt Claudia, zo lekker handmade, hihi. Ik vind het een prachtige creatie en wat zal het gezellig staan in huis!! Het effect is heel groots....TOP!!
Groetjes van Gerie
En als DT lid van Scr@p-Cards dank je wel voor deze prachtige inzending!!

karin zei

Magnifiek mooi Claudia !
groetjes,
Karin

nans'creablog zei

Ziet er prachtig uit Claudia. Supermooi.

Groetjes,
Nans

GerJanne zei

Wat een gave creatie zeg!
GerJanne

Anita van Merode zei

Een heel stappen plan! Maar super mooi! iets aparts, heel mooi!
Dankjewel voor het meedoen bij Scr@p-Cards challenge blog.
Groetjes Anita (DT lid)

Anita van Merode zei

Ben je ook gelijk gaan volgen op dit mooie blog!
Groetjes Anita en fijn weekend.

anja curvers zei

Wow wat een werk zeg heel erg gaaf. Leuk dat je meedoet bij DCL.