Volgers

woensdag 13 november 2013

Proficiat een zoon

Hoi,

Wat een drukte vandaag!!! Ik had een dagje verlof genomen omdat de bezetter vandaag "den boven" ging bezetten. Ook hebben we al een tijdje een nest van wilde katjes en de mama. Nu had ik 2 kleintjes en de mama gevangen, dus kwam er vandaag iemand van de gemeente die ophalen. De katjes zijn gecastreerd of gesteriliseerd. Voor de 2 kleintjes hebben ze al een adoptie gezin gevonden. Voor de mama is het wel moeilijker. Die zou een spuitje krijgen, dus heb ik gevraagd of ze die terug wilde brengen. Vervolgens kwam ook nog de technieker voor mijn vaatwasser te herstellen. En tenslotte is er nog iemand langsgeweest voor mijn ramen buiten nog af te kitten.
Top of the bill, Jarno is nog steeds thuis met buikgriep. Maar vandaag is het al veel beter. Maandag avond had ik nog met Jarno op spoed gelegen. Hij had zoveel buikkrampen, dat we er echt vanuit gingen dat er meer aan de hand was. Na 3 uur op spoed te hebben gewacht, kreeg ik te horen dat hij wel buikgriep heeft, maar waarschijnlijk ook terug lactose intolerantie. Jarno heeft 6 jaar geleden ook al lactose intolerantie gehad. Sinds maandag staat Jarno terug op een lactose vrij dieet en het gaat goed.

Nu mijn kaartje. Ik heb wat gespeeld met mijn stansjes en ik ben wel tevreden over mijn kaartje. Natuurlijk ben ik zoals altijd heel benieuwd naar jullie reacties.
Ik wou met dit kaartje meedoen bij de Nederlandse kaartenuitdaging, maar ik ben te laat. 

gebruikte materialen:
cardstock, groen vilt: eigen voorraad
DP: lidl
teksttempel: heb ik al heel lang
mallen: Joy craft en sissix
glittersteentjes: action
eyelet: FB

Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht!
Ik lees deze steeds met veel plezier!
Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen.

Grtjs
Claudia

17 opmerkingen:

Ans Gilbert zei

Hoi Claudia,
Ik las je kattenverhaaltje, lief dat je de moederpoes zelf gaat houden, je babykaartje is lekker stoer, mooie kleurtjes en de mallen zijn erg leuk, liefs Ans

ANJA 3D zei

Schitterende kaart. En pfff. Wat een verhaal. Wat lief dat je de moeder poes bij je terug mocht komen. En wat vervelend voor, Jarno. Dat ie weer op een lactose vrij dieet moet.
Groetjes, Anja

nans'creablog zei

Dat was een heel verhaal Claudia.
Je kaartje ziet er super uit hoor. Heel mooi.

Groetjes,
Nans

Marfien zei

Je hebt goed met je stansjes gespeeld, het is weer een mooi geheel. Sterkte met Jarno, wordt weer puzzelen met eten.

Lisbeth zei

hoi Claudia
wat een verhaal
ik wou vandaag ook een dagje verlof ivm de auto maar nr. plaat was nog niet binnen zo dus toch maar gaan werken
mooi kaartje trouwens
grtjs Lisbeth

Anoniem zei

Je vrije dag was goed gevuld en wat lief dat je moeder poes bij jullie houd. Vervelend dat Jarno buikgriep heeft en weer terug op zijn oude dieet moet ,beterschap voor je zoon.
Je kaart vind ik erg mooi,leuk met het vilt.Groetjes Joke

GerJanne zei

Te laat of niet, Claudia, het is en superkaart!!
ZO leuk met die veiligheidsspeldjes!
En wat is een bezetter? Ik ken dt woord alleen maar uit de geschiedenisboekjes. De Duisters waren de bezetters tijdens WO II. Dus wat een bezetter bij jou boven doet??????
Groetjes,
GerJanne

Erica ♥ zei

Bij jullie hoef je je nooit te
vervelen, er gebeurd genoeg hihi.
Het poezen verhaal vind ik erg mooi
om te lezen !
Je kaartje is ook weer helemaal
geslaagd, top !
Liefs van Erica ☼

Ingrid Reyners zei

Wat een verhaal Claudia, dat wordt weer heel even aanpassen met Jarno, beterschap met hem, hopelijk heeft hij jeel snel geen last meer van krampen, en wat een verhaal met de poes, maar goed dat het goed af loopt, en dat je goed zorgt voor hen, je kaartje is erg mooi, in stoere jongenskleuren, mooie stansjes. Groetjes Ingrid

Antoinette Voorn zei

Wat een beeldschone mallen en je hebt er een pracht kaart van gemaakt! En beterschap met Jamo!

Marcella zei

Hoi Hoi
Jammer dat je te laat ben met je kaartje ,het is wel een super leuke met vrolijke kleurtjes .
Groetjes Marcella

!neke zei

Het is een super leuk kaartje geworden en dat met al die drukte en een zieke ! Beterschap !

karin zei

Beterschap met je zoontje ! Ik weet wat het is om lactose intolerantie te hebben, je verdraagt dan ook niet zoveel medicijnen.
Wat een leuk kaartje ! Echt tof !
groetjes,
Karin

Unknown zei

Hoi Claudia,

Wat eng dat jouw zoontje zo ziek was. Gelukkig gaat het allemaal goed komen.
Ik vind jouw kaartje erg leuk.
Groetjes Sandra Lemmens.

Bridie zei

Great card, really bright and cheerful design

Thank you so much for leaving a lovely comment on my blog

Happy Friday!

Hugs

Bridie@BGPayne Crafts

Milnie zei

wat super leuke en originele kaart!

made by ineke zei

super leuk gedaan hoor!
lekker vrolijk

groetjes ineke