Volgers

vrijdag 8 november 2013

DT Sketch 56 - Friday Sketch

Hoi,

Vandaag begint er bij Friday Sketch een nieuwe challenge. Gebruik de volgende schets en doe gezellig mee.  De sponser dit keer is Flonz. Het prijsje dat je kan winnen zijn is een - $20 Gift Certificate

Dit is alvast mijn voorbeeldkaartje met schets n° 56.


 
Schets 56 - Friday Sketch

Sponser is FLONZ
Gebruikte materialen:
cardstock; touw, bloemetje, kraftkarton, jute: eigen voorraad
DP: action
mal: sissix
glittersteentjes: kruidvat
teksttempel: Joy craft
De randen heb ik gedistresd en bewerkt met distress inkt. Ook heb ik weer wat frantage gebruikt.

Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht!
Ik lees deze steeds met veel plezier!
Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen.

Grtjs
Claudia

9 opmerkingen:

karin zei

Leuk gemaakt Claudia. Heel leuk papier en plaatje ( 3D zeker ? )
groetjes,
Karin

Anneke zei

Heel mooi kaartje Claudia! Zo leuk
GRoetjes Anneke

corryskaart zei

hoi claudia
een prachtige kaart en vooral de warme kleuren en leuke stempel vind ik top
groetjes,corry

jolanda zei

mooi en lief kaartje

ffenneke zei

Leuke kaart en mooie kleuren heb je gebruikt.
liefs Fenneke

Ingrid Reyners zei

Wat een lieverd weer Claudia, leuk op de manier hoe je met de schetste werk bent gegaan. Groetjes Ingrid

Lisbeth zei

hoi Claudia
leuk kaartje
mooi plaatje
grtjs lisbeth

Anita Meijer zei

Wat een schitterende kaart Claudia, ik vind hem supermooi.
Liefs van Anita

Erica ♥ zei

Deze kaart vind ik echt helemaal
te gek, wwowww wat mooi !
Nog een gezellig (knutsel) weekend ☺
Liefs van Erica ☼