Volgers

zaterdag 2 november 2013

40ste kerstkaart

Hoi,

Omdat het vandaag toch een regenachtige dag was, heb ik deze namiddag lekker gefreubeld. Joran was naar de klj en Jarno was bij zijne maat gaan spelen. Wim en mijn schoonvader waren boven aan het werken - we zijn een nieuwe badkamer aan het zetten. Dus vandaag veel slijpwerk voor de leidingen.

Het is weer een kerstkaartje geworden. De komende weekjes zullen er nog wel veel volgen, want ik het er nog een heleboel nodig.


Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
Stella Says Sketch: challenge 144 volgens schets tot 03 november
Catch The Bug Blog: challenge anything goes tot 09 november

gebruikte materialen:
cardstock, DP: action
glittersteentjes: eigen voorraad
teksttempel: Die heb ik al heel lang, ik denk kruidvat of action
digi: bugaboo en ingekleurd met copics. 
Verder heb ik nog een pons gebruikt en distress inkt. Een beetje liquid aplique en glitterlijm. 

Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht!
Ik lees deze steeds met veel plezier!
Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen.

Grtjs
Claudia

13 opmerkingen:

Lisbeth zei

hoi Claudia
leuk kaartje
ik moet de mijn nog eens tellen maar ik denk dat ik er ben met mijn kerstkaarten
grtjs Lisbeth

Anita Meijer zei

Wat een prachtige kerstkaart Claudia, top en veel succes met de verbouwing van de badkamer.
Liefs van Anita

Ingrid Reyners zei

Wat een leukerdje zeg, heel mooi die stempel, en erg mooi kleuren. De badkamer verbouwen is even wat minder, geeft denk ik wel een rotzooi, en even behelpen met wassen natuurlijk, veel succes ermee. groetjes, Ingrid.

!neke zei

Weer een toppertje, aparte kleuren combi, heel leuk!
Groeten !neke

Ria zei

Mooie kaart Claudia.
Gr Ria

Nelleke zei

Mooie kaart. En zo zoetjesaan schiet het lekker op. Succes met de badkamer. Growtjes. Nelleke

Antoinette Voorn zei

Wat een supermooie combinatie van zowel je gebruikte kleuren als de leuke afbeelding en aankleding van je creatie!

Aukje zei

PRachtige kaart en succes met de verbouwing :-))
goetjes
Aukje

karin zei

Dat is een aparte kerstkaart Claudia, leuk gemaakt.
groetjes,
Karin

sammi zei

Great card! Love the colors! Thank you so much for linking up with us in our “Stella Says Sketch” challenge at Catch The Bug! Please join us, again, next time, for a new sketch and more chances to win! ~~Sammibug~~ DT Member For Bugaboo Stamps

corryskaart zei

hoi claudia
kan zien dat je er ook veel wilt versturen,haha, je kaart ziet er toppy uit
groetjes van corry

Cheryl First zei

Lovely card, Claudia!
Thanks so much for joining us this week for the Catch the Bug Challenge! Hope to see you again!

Cheryl First
aka Cafexpressions
DT Member for Bugaboo Stamps

Tammy Miller zei

What a great project, very cute!! We appreciate you taking the time to join our November Anything Goes Challenge at CTB! Join us tomorrow for a Anything Cowboy Challenge!