Volgers

vrijdag 22 november 2013

43 ste kerstkaart

Hoi,

Deze namiddag heb ik de tijd genomen om te freubelen. De laatste dagen heb ik bijna geen tijd gehad om de knutselen. Deze avond ga ik nog een mini workshop volgen in Emblem bij Hilde en morgen ga ik er een hele dag een kerstevent volgen. Daar kunnen we allerlei creaties en/of kaartjes maken. Zondag verjaart mijn schoonzusje, dus veel zal ik niet kunnen bloggen dit weekend. Maar dat maak ik volgende week goed.




Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
KIC: challenge 20 volgens schets

gebruikte materialen:
cardstock: eigen voorraad
ster, lint: zeeman
DP: action, glittersteentjes
Tilda is ingekleurd met copics
mal: sissix
teksttempel: Joy craft
Verder heb ik nog frantage gebruikt. De randen zijn gedistresd en bewerkt met memento inkt. Ook een beetjes liquid applique heb ik gebruikt.

Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht!
Ik lees deze steeds met veel plezier!
Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen.

Grtjs
Claudia

17 opmerkingen:

Josje zei

Je kaartje ziet er goed uit!! Mooi hoor

Erica ♥ zei

Wat een geweldige kaart, heel mooi,
en veel plezier op de workshop !
Een gezellig (knutsel) weekend ☺
Liefss van Erica ☼

Marijke zei

Mooi kaartje! Het 43ste kerstkaartje!! Wauw, ik heb er nog maar een stuk of 12! En tot morgen dan hé, we hebben elkaar voordien nog niet ontmoet hé, en je woont dan nog wel dezelfde gemeente als ik ;-)

ANJA 3D zei

Schitterende kaart, Claudia. de sketch is heel goed gelukt.
Bedankt voor de kaart. Ik heb hem gisteren binnen gekregen.
Groetjes, Anja

Monique zei

Hoi Claudia,
Je hebt je middag goed besteedt. Hij is prachtig. Veel plezier vanavond en morgen. En met de verjaardag zal het ook wel goed komen!
Dank je wel voor het meedoen bij KIC .
Lieve groetjes, Monique

Aukje zei

Pff.. wat veel kaarten heb je al klaar! Ik moet nog hard aan het werk. Ook deze kaart heb je weer prachtig gemaakt!!
groetjes
Aukje

Antoinette Voorn zei

Mooie wintersekaart en toffe kleurtjes en veel plezier dit weekend!

nans'creablog zei

Een prachtig kaartje Claudia. Ziet er heel mooi uit.

Groetjes,
Nans

Anita Meijer zei

Je kaart is schitterend Claudia, toppie en heel veel plezier met de leuke dingen die je allemaal in het weekend gaat doen.
Liefs van Anita

Ria zei

Mooie kaart Claudia.
Gr Ria

GerJanne zei

Oh, allemaal leuke dingen in het vooruitzicht! geniet ervan.
Je kaart is weer een toppertje.
Super gedaan!
GerJanne

Trijntje zei

Hoi Claudia. Wat een supermooie kaart. Heel erg mooi gemaakt. Een toppertje. Groeten Trijntje

carla zei

Amai de 43 ste al en jij bent de tel nog niet kwijt geraakt ?
Hij is weer prachtig en de kleuren vind ik ook geweldig mooi.
Fijn weekend.
Groetjes,
Carla

jolanda zei

schitterend kaartje

corryskaart zei

je kaart ziet er geweldig mooi uit en nu lekker genieten met andere en op de freubeltour!!
groetjes,corry

Diana van Otterlo zei

Wauw! Wat een mooie kerstkaart!

Ingrid Reyners zei

Mooi gemaakt Claudia, dat is een goed besteding geweest van je middag, en weer een aantal leuke dingen in het vooruitzicht. Geniet er van. Groetjes, Ingrid.