Volgers

donderdag 31 oktober 2013

39 ste kerstkaart

Hoi,

Mijn 2de blogpost vandaag. Gebeurd niet vaak, maar ik had mij voorgenomen vandaag om wat meer te freubelen.  Ik heb nog maar eens een kerstkaartje gemaakt. Dit keer in niet traditionele kleurtjes. Ik vind het wel een leukerd geworden.


Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
Sketch Saturday: challenge 282 volgens schets tot 01 november

gebruikte materialen:
cardstock: eigen voorraad
DP, touw: restje
glittersteentjes: actionmini wasspeldje: AVA
knoopjes: boekenvoordeel
teksttempel: Die heb ik al heel lang, ik denk kruidvat of action
stempel: ook kruidvat of action, die heb ik ook al lang, ingekleurd met copicsDe randen heb ik een beetje bewerkt met memento inkt. Ook heb ik frantage gebruikt en een beetje glossy accent

Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht!
Ik lees deze steeds met veel plezier!
Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen.

Grtjs
Claudia

19 opmerkingen:

Cathy P zei

What a great image, Claudia. Love the sparkle and how you used the sketch in your card. Thanks for playing with us at Sketch Saturday. Hope to see your work again next week.
Cathy xx

Lisbeth zei

hoi Claudia
deze is ook mooi
grtjs lisbeth

Josje zei

Wat een mooie kerstkaarten heb je gemaakt Claudia

Ingrid Reyners zei

Mooi kaartje, de afbeelding vind ik ook erg mooi ingekleurd. Een leukerd. Fijn weekend!

Antoinette Voorn zei

Hahaah hij is leuk ik zie hem al over het ijs rennen! mooie kaart!

Malika zei

Heel mooie kaart hoor, die stempel is top, heb hem ook

malika

Anoniem zei

Prachtige kerstkaarten Claidia vind de digi erg leuk.Groetjes Joke

Erica ♥ zei

Wat een mooie kerst kaart ☺
Liefsss van Erica ☼

corryskaart zei

nou deze kaart ziet er zeker bijzonder uit,vind de kleurtjes erg leuk
groetjes van corry

jolanda zei

mooie kaart

Marcella zei

Hoi Hoi
Super leuk en je kerstkaart hieronder is ook weer erg leuk .
Je gaat echt snel .
Fijn weekend
Groetjes Marcella

jenny zei

Leuk kaartje Claudia, maar wat is nu frantage, zou ik graag eens weten , mss een domme vraag van mijn kant! groetjes Jenny

Diana van Otterlo zei

Mooie kaart! Een leuke stempel en prachtig ingekleurd. Echt mooi!

Aukje zei

Wat een grappig schaatsertje! Superleuke kaart :-)
groetjes
Aukje

Marfien zei

Wat heb je afgelopen week veel gedaan! Geweldig, en allemaal even leuk en toch zo verschillend.Nog 2 drukke dagen en dan kan ik weer aan de knutsel, groetjes, Marfien

Hermien zei


Een enig kerstkaartje Claudia, en wat een leuk afdrukje heb je gerbruikt

Groetjes Hermien

Ria zei

Mooie kaart Claudia.
Gr Ria

GerJanne zei

Hoi Claudia,
je kaart is erg leuk, maar je eerder kaartje van vandaag vind ik nog mooier!! Ik heb me voorgenomen dit weekend ook te gaan freubelen.
Groetjes,
GerJanne

Anita Meijer zei

Wat een prachtige kaart Claudia, super.
Liefs van Anita