Volgers

woensdag 9 oktober 2013

Er was eens een tijd......

Hoi,

Nu blijkt Joran helemaal geen griep te hebben een maar nogal zware allergische reacties aan antibiotica. Ze nam al een tijdje spul tegen een ontstoken kies. Gisteren zag ik dat ze op haar gezicht, nek, buik.... eigenlijk overal, grote rode plekken had. Dus, deze namiddag even naar de dokter geweest. En ja, ze is allergisch aan antibiotica. Werd meteen in het groot in haar dossier vermeld.

Gisteren avond was ik samen met mijn moeder aan een kaartje begonnen. Het is een boekkaart geworden. Eentje voor iemand die 70 jaar wordt.




Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
Dutch card lovers: challenge 195 - volgens schets tot 11 oktober
knutsels en kadootjes: challenge 5 - thema: flapkaart tot eind oktober
Miekelotte: challenge 15 - thema: boekkaart 1 november

gebruikte materialen:
cardtock: boekenvoordeel
tekststempel: Joy craft
mal: nestablities en MD
DP: Prima Marketing
digi: op het pinterest gevonden 
Verder heb ik de randen bewerkt met distress inkt
Lint en pons: boekevoordeel

Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht!
Ik lees deze steeds met veel plezier!
Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen.

Grtjs
Claudia

18 opmerkingen:

Monique zei

Hoi Claudia,

Wat vervelend voor Joran, maar gelukkig zijn ze er achter gekomen.
Ik ben allergisch voor Diclofenac, als ik dat krijg dan leg ik het loodje. Gelukkig staat het overal vermeld.

Je boekkaart is super. Daar zal ze vast heel blij mee zijn.
Leuk dat je weer meedoet bij Knutsels en Kadootjes.

Lieve groetjes, Monique

Scraptastische hobby zei

Hoi Claudia,
Ik heb weer eens lekker op je blog rond gekeken, en zag mooie kaarten voorbij komen hoor! En met 180 volgers kan ik niet overal iedere keer reacties achterlaten bij iedereen, dan kan ik zelf niet meer freubelen, maar ik zie je moois wel voorbij komen hoor en kijk wel naar alle kaarten en creaties.
Je boekkaart is heel gaaf geworden en voor een dame van 70 is het heel speciaal en zal ze heel mooi vinden.
Volgens mij hebben ze bij Miekelotte ook een challenge met een boekkaart, zou je er nog bij kunnen zetten.
Heel veel beterschap met Joran en tot de volgende keer.
Groetjes van Gerie

carla zei

Wauw prachtig zeg.
Dit lijkt me wel een groot werk om te maken, maar met een super resultaat.
Groetjes,
Carla

Erica ♥ zei

Wat een schitterende kaart, daar zit
heel veel werk in, maar hij is super
geworden ☺
Veel sterkte met Joran !

Groetjes Erica ☼

Anoniem zei

Wauw,wat een prachtige boekkaart.Vind het eerg mooi.Vervelend dat Joran allergische reactie heeft van de antibiotica hopelijk weer snel op de been beterschap en groetjes Joke

jolanda zei

Hele mooie kaart.
Is het niet veel werk om zo iets te maken?

Els Paesen zei

Hele leuke boekkaart Claudia! ~Groetjes, Els.

Angèle zei

Apart mooi deze boekkaart.Dat is veel werk geweest zeg!
Dank dat je meedoet bij DCL.

Ria zei

Mooie kaart Claudia.
Gr Ria

!neke zei

Wat een werk ! Maar het resultaat mag er zijn ! Deze kaart zal zeker gewaardeerd worden !
groetjes !neke

Aya zei

Hopelijk is Joran weer snel beter!
Wat een prachtige vintage boekkaart, fantastisch.
Daar zul je een de jarige een heel groot plezier meedoen.
Bedankt voor het meedoen met Miekelotte dis Challenging You.
Lieve groetjes Aya

Aya zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Marjan zei

Een erg mooie boekkaart n.a.v. de schets! Dank je wel voor het meedoen met DCL en beterschap voor je dochter, Claudia.

anja curvers zei

Hele aparte kaart hoor, mooi. Bedankt voor je deelname aan DCL.

Antoinette Voorn zei

Prachtige boekkaart met al die bruin tinten ! Super gemaakt hoor! Daar is altijd veel werk aan maar het resultaat is schitterend!

dutchievera zei

Hallo Claudia, Beterschap met Joran, hopelijk gaat alles snel weer "vlekkeloos". Wat een mooie nostalgische boekenkaart; echt tof. Het is echt een mooi geheel. Fijn dat je met deze kaart meedoet met Miekelotte is Challenging You. Groetjes, Vera (DT-Miekelotte)

Margot zei

mooie creatie en beterschap voor je dochter! bedankt voor het meedoen met de dcl!

Ingrid Reyners zei

Oh Claudia dat is vervelend voor Joran, maar hopelijk is ze al weer helemaal opgeknapt, en maar goed dat het nu vermeld staat. Dit heb je erg mooi gemaakt, deze boekkaart met flap en dat voor een dame van 70 daar zal ze zeker heel blij mee zijn. Bedankt voor het mee doen bij Knutsels en Kadootjes. Fijne avond, groetjes Ingrid