Volgers

woensdag 2 oktober 2013

Welkom in deze wereld

Hoi,

Een heel kort berichtje vandaag. Niet veel te vertellen deze keer. Dus, laat ik maar meteen mijn kaartje zien dan ik deze avond heb gemaakt.

Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
NKU: uitdaging 51 - volgens schets en thema Roze - tot 04 oktober
Scrap my dream: uitdaging 14 - bingo ik heb gebruikt: embossing/lint of kant/emblessiment -  tot 31 oktober
DSCC: challenge 1 thema: alles mag maar geen kerstkaart tot 13 oktober

gebruikte materialen:
cardtock: boekenvoordeel
tekststempel: Joy craft
mal: Joy craft en MD
lint: eigen voorraadje
DP: restje
glittersteentjes: action
digi: Bugaboo en ingekleurd met  spectrum noir en copic
Verder heb ik de randen nog bewerkt met memento inkt Frantage heb ik ook gebruikt.

Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht!

Ik lees deze steeds met veel plezier!
Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen.

Grtjs
Claudia

17 opmerkingen:

Antoinette Voorn zei

Leuk kaartje voor de de kleinsten onder ons!

Joukje zei

Wat een lief kaart!
Leuk dat je meedoet aan de challenge bij DSCC
Groetjes Joukje

corryskaart zei

hoi claudia
wat een vrolijke babykaart zo gaaf doordat ie anders is dan de standaard babykaarten erg leuk met die labels er achter en de kleur!
gr corry

!neke zei

Claudia, het is weer een top kaart!

corryskaart zei

hoi claudia
wat een vrolijke babykaart zo gaaf doordat ie anders is dan de standaard babykaarten erg leuk met die labels er achter en de kleur!
gr corry

corryskaart zei

hoi claudia
wat een vrolijke babykaart zo gaaf doordat ie anders is dan de standaard babykaarten erg leuk met die labels er achter en de kleur!
gr corry

Ingrid Reyners zei

Mooi babykaartje, eens wat andere kleuren gebruikt. Tof! Groetjes Ingrid

Nelleke zei

Mooi kaartje,, kleuren en stempel. Groetjes, Nelleke

Ria zei

Mooie kaart Claudia.
Gr Ria

Marfien zei

Die is leuk, een baby kaart had ik nooit met deze schets gemaakt, maar het kan dus toch, echt gaaf

nans'creablog zei

Een hele leuke kaart Claudia.

Groetjes,
Nans

karin zei

Dat is een vrolijk babykaartje Claudia.
Groetjes,
Karin

GerJanne zei

Wat een schattig kaartje heb je gemaakt. Ik vind het afdrukje enig!
Groetjes,
GerJanne

ANJA 3D zei

Hee, geen Kerstkaart;-))
Schitterende kaart heb je gemaakt.
Groetje, Anja

carla zei

Een leuke kaart Claudia.
Altijd super om voor die gelegenheid iets te maken.
Groetjes,
Carla

dieke zei

Wat een leuke kaart heb je gemaakt, Claudia!
Echt een vrolijke babykaart.

Bedankt dat je bij SMD mee wilde spelen met de bingo.

Groetjes van Dieke.

Dina zei

wauw wat een prachtige kaart bedankt voor je deelname bij dutch stamp chickies