Volgers

maandag 28 oktober 2013

37ste kerstkaart

Hoi,

Hier ben ik weer. Bedankt iedereen voor jullie toffe reacties. Het doet echt veel deugd om deze steeds weer te kunnen lezen.
Hier is het herfstvakantie met echt herfstweer: regen, rukwinden en héél af en toe een beetje zon. Deze ochtend ben ik met de kids naar Turnhout gaan winkelen. En voor één keertje heb de kinderen eens niet in de watten gelegd maar mezelf. Ja, ik ben 9 maanden GESTOPT met roken. Joepie!!! Nooit gedacht dat ik het zou kunnen!!! Het nadeel is dat er een paar kilootjes zijn bijgekomen en ik noodgedwongen wel moest gaan shoppen.

Maar nu mijn kaartje, en ja, het is  weer een kerstkaartje.


Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
CCWS: challenge 96 volgens schets tot 29oktober

gebruikte materialen:
cardstock: boekenvoordeel
lint: eigen voorraad
rood en groen cardstock: eigen voorraad
washi tape: ik denk van action
DP en kraft: restje
mal; crealies en Nellie Snellen
digi: bugaboo en ingekleurd met copics
stempel; joy craft
De randen heb ik bewerkt met memento inkt. Ik heb frantage embossingpoeder.

Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht!
Ik lees deze steeds met veel plezier!
Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen.

Grtjs Claudia


16 opmerkingen:

ANJA 3D zei

Pff, je gaat als een speer. Leuke kaarten heb je gemaakt. De kalender vind ik ook heel leuk. Wil ik ook nog een keer maken.
Groetjes, Anja

Nelleke zei

Knap hoor om te stoppen met roken. Dat schijnt erg moeilijk te zijn. Nu doorzetten he? Je kaartje is weer super. Mooie kleurtjes ook. Groeten Nelleke

nans'creablog zei

Super dat je al 9 maanden gestopt bent met roken, dan mag je jezelf wel eens verwennen.
Je kaartje ziet er prachtig uit.

Groetjes,
Nans

Antoinette Voorn zei

Zo he!!!! das een kanjer van een kerstkaart, heel mooi gedaan en leuk paapier heb je gecombineerd!

jolanda's journaling en plannen zei

Mooie kerst kaart.
ziet er super uit.

gr jolanda

Cora Schram zei

Oh,dit is ook weer zo'n leuke kaart.
Jij gaat lekker zo.

Lisbeth zei

hoi Claudia
leuk kerstkaartje
goed dat je al 9mdn gestopt bent met roken
grtjs Lisbeth

Chris_P zei

This is beautiful!! Thanks for joining us at CCWS this week!

/Christina, D

Hermien zei

knap dat je gestopt bent met roken, ik rook zelf niet maar ik kan me wel voorstellen dat het moeilijk is om een gewoonte te stoppen! Je kaartje ziet er prachtig uit

groetjes Hermien

Anneke zei

Heel vrolijk kerstkaartje Claudia!
Groetjes Anneke

Ingrid Reyners zei

Mooi glitterig kerstkaartje heb je gemaakt Claudia, wat goed dat je bent gestopt met roken! Toppie, daar mag je je zelf best voor verwennen. Het zal best moeilijk zijn om vol te houden, ik ben zelf geen roker maar je hoort het van mensen om je heen. Ga zo door! Groetjes Ingrid

corryskaart zei

hoi claudia
een geweldige kerstkaart en wat knap van het niet roken, want ik kan er niet vanaf blijven:-))
groetjes van corry

Renate zei

Wat een leuke kerstkaart! Leuke sterren er nog extra op!

Groetjes, Renate

Wilma zei

Hoi Claudia,
Je kerstkaartje is weer super!
Gezellig dat je deze week weer meedoet met de challenge bij CCWS!
Groetjes, Wilma enne...volhouden, he!!

jolanda zei

leuke kaart

Doris knippenenplakken zei

Je kaartje is schitterend.
Knap dat je gestopt bent met roken ,en een reden om weer te winkelen he is toch plezant.
Fijn weekend groetjes Doris