Volgers

vrijdag 11 oktober 2013

Coffee and friends........

Hoi,

Eerst mijn nieuwe volger Aya verwelkomen. Leuk dat je volger bent geworden. Mogen we van elkaar veel inspiratie opdoen.

De 2de keer vandaag. Deze namiddag kwam ik op pinterest een leuke afbeelding tegen. Ik heb er meteen een kaartje mee gemaakt. Zo kon ik nog wat oefenen met mijn copics.


Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
sketch saturday: challenge 279 volgens schets tot 11 oktober
C&S: uitdaging 188 - thema koffiebonen en theemutsen tot 14 oktober

gebruikte materialen:
cardtock: eigen voorraad
tekststempel en digi: op pinterest: klik hier en ingekleurd met copic
glittersteentjes en DP: action
Verder heb ik de randen nog bewerkt met distress inkt.

Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht!
Ik lees deze steeds met veel plezier!
Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen.

Grtjs
Claudia

17 opmerkingen:

Lisbeth zei

hoi Claudia
leuk kaartje
je gaat er nogal tegen aan vandaag
grtjs Lisbeth

Anoniem zei

Prachtige kaart,mooi ingekleurd.Groetjes Joke

Nelleke zei

Wat een schitterende digi zeg! groetjes! Nelleke

Aukje zei

Deze afbeeelding is zeker leuk!! Mooi kaartje
groetjes
Aukje

Debra Miller zei

Beautiful card Claudia. Love the image and how you colored it. Thanks so much for joining us this week at Sketch Saturday! ~Deb

Antoinette Voorn zei

Leuke kaart en hier is de koffie ook bruin!

ANJA 3D zei

Schitterende kaart. Leuke stempel met bijpassend tekst.
Groetjes, Anja

Hennie Kloppenburg zei

Grappig plaatje en een leuke kaart mee gemaakt!
groetjes, Hennie

Marfien zei

Bij dit kaartje ga je gelijk koffie zetten

Cinderella zei

Hallo Claudia
Hij is echt heel leuk en toepasselijk bij de challenge
Een fijn weekend
Cinderella

Wilma zei

Daar kan heel veel vriendschap in.....PRACHTIG kaartje Claudia.
Fijn weekend en liefs Wilma ☺☺☺

Ingrid Reyners zei

Wat een leuk kaartje, heel toepasselijk gevonden voor de C&S blog. En heel mooi ingekleurd. Groetjes een een fijn weekend, Ingrid.

Cathy P zei

What a beautiful card! Great coloring and BG papers. The curved sentiment flags are super cute! Great interpretation of the challenge! Thanks for playing at Sketch Saturday.
Cathy xx

carla zei

Zeer mooi en de digi is ook geweldig leuk.
Groetjes,
Carla

Els zei

Pracht kaartje heb je gemaakt en leuk dat je mee doet met Cards en Scrap Challenge.
Groetjes, Els

Tinie zei

Superleuk afbeelding, Claudia!!
Bedankt voor het meedoen met deze uitdaging van Cards & Scrap!!
Groetjes Tinie

anja curvers zei

Wat een toppie afbeelding zeg heel erg leuk gedaan. Bedankt voor je deelname aan cards en scrap.