Volgers

vrijdag 11 oktober 2013

Friday Sketch - DT Sketch 54

Hoi,

Eindelijk mag ik dan mijn eerste kaartje tonen dat ik als DT lid voor Friday Sketch Challenge heb gemaakt.  Challenge 54 start vandaag en loopt tot 24 oktober.  Gebruik de volgende schets en doe gezellig mee.  Prijsje dat je dit keertje kan winnen is van Stampfairy, een $10 gift certificate

Dit is mijn voorbeeldkaartje:




Stampfairy
 

Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
Scr@pcard challenge: challenge 52 - thema: flowers 4 you - tot 16 oktober
DCZ: maandchallenge 2 thema: herft/halloween kaartje tot 31 oktober
catch the bug blog: challenge oktober: anything goes tot 12 oktober

gebruikte materialen:
cardtock: boekenvoordeel
tekststempel: Joy craft
mal: Joy craft en MD
DP: Lidl
glittersteentjes: action
digi: STAMPFAIRY en ingekleurd met copic
Verder heb ik de randen nog bewerkt met distress inkt.

Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht!

Ik lees deze steeds met veel plezier!
Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen.

Grtjs
Claudia

13 opmerkingen:

jolanda zei

leuke kaart

Nelleke zei

Leuk dat je Dt lid bent van Friday sketch. daar maak ik wel vaker kaarten met hun sketch. Deze is ook superleuk geworden. Groetjes, Nelleke

Monique zei

Hoi Claudia,

Je eerste bijdrage is super geworden.
Lieve groetjes, Monique

Aukje zei

Leuke kaart heb je gemaakt als DT lid! Mooie kleuren en stempel
groetjes
Aukje

Marcella zei

Hoi Claudia

Erg mooi kaartje in de herfst kleurtjes .
Fijn weekend Groetjes Marcella

nans'creablog zei

Ziet er prachtig uit Claudia. Een hele mooi binnenkomer.

Groetjes,
Nans

Carole zei

Great 1st card for FSC Claudia, great to have you on the team
Hugs
Carole xXx

Ingrid Reyners zei

Een hele mooi schets en een hele mooie uitwerking Claudia. Gefeliciteerd met je eerste kaartje als DT llid bij FSC. groetjes, Ingrid.

Unknown zei

Het is een toffe kaart geworden!

Angelique zei

Wat een leuke kaart.
Ik vind hem mooi gemaakt.

Bedankt voor het mee doen aan de Challenge bij Scr@p Cards Challenge Blog.

Veel liefs Angelique

Diana van Otterlo zei

Leuk!! Een gaaf kaartje hoor!

Ditta zei

Hele leuke kaart, mooie kleuren.
Gave Sketch trouwens!
Gezellig dat je mee doet met de challenge van De Creatieve Zebra.
Groetjes, Ditta

Maroeska zei

Leuke kaart, mooi gemaakt. Het past allemaal goed bij elkaar. Ik ga hem bewaren als voorbeeldje :)