Volgers

zondag 6 oktober 2013

Druk vandaag op pauze en geniet

Hoi,

Eerst wil ik jullie - al mijn volgers - bedanken voor jullie leuke reacties en opbeurende berichtjes. Ik merk dat ik niet altijd - wegens tijdgebrek - bij ieder van jullie langskom. Maar weet dat ik jullie niet vergeten ben. 

Wel ik heb vandaag genoten van een heerlijke dag. Een paar daagjes rust (voor de polsen) kan ik toch. Dus heb ik toch lekker gefreubeld vandaag. Weliswaar op een hele rustige manier met veel pauzes. Ik heb deze hele dag gewerkt aan dit kaartje.

Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
C&S: uitdaging 187 - volgens schets en thema: dieren - tot 07 oktober

gebruikte materialen:
cardtock: boekenvoordeel
tekststempel: Joy craft
mal: Joy Craft
DP: home tweet home-haven
digi: ik denk Sliekje
bloemen heb ik gehaakd en versierd met een knoopje en een takje bloemen
glittersteentjes: action

Verder heb ik de randen nog bewerkt met memento inkt.
Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht!
Ik lees deze steeds met veel plezier!
Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen.

Grtjs
Claudia

18 opmerkingen:

Antoinette Voorn zei

Ahhh wat lief issie geworden en top dat je je rust kan nemen !!

Wilma zei

Hallo Claudia,
Als ik op de pauzetoets druk kan ik niet meer GENIETEN van dit PRACHTIGE kaartje. Ik vind het een BJOETIE.
Liefs Wilma ☺☺☺

Lisbeth zei

hoi Claudia
leuk en mooi kaartje
grtjs Lisbeth

Ingrid Reyners zei

Wat een lieverdje Claudia ziet er mooi uit. Groetjes Ingrid

Nelleke zei

Mooi geworden zeg, doe rustig aan en geniet ook van het prachtige weer. Dat ga ik zo ook doen door lekker op mijn fiets te stappen. Groetjes, Nelleke

nans'creablog zei

Hele mooie kaart Claudia. Fris van kleur en leuk plaatje.

Groetjes,
Nans

Malika zei

Claudia,wat heb je weer een mooi super lief kaartje gemaakt

gr. Malika

Ria zei

Mooie kaart Claudia.
Gr Ria

jolanda zei

prachtige kaart

GerJanne zei

He, hier word je vrolijk van! Wat een leuke kaart!
Groetjes,
GerJanne

Marfien zei

Alweer 2 vrolijke kaartjes, ik dacht dat je een beetje RUST moest houden?
Maar ja, knutselen geeft natuurlijk wel rust in je hoofd en dan heb je minder last van pijn.
groetjes, Marfien

Marcella zei

Hoi hoi
Het is wel een hele leuke vrolijke kaart geworden .
Sterkte verder .
Groetjes Marcella

carla zei

't Is moeilijk hé, dat stilzitten.
Je hebt een hele mooie kaart gemaakt.
Geen Sliekjes stempeltje hoor. Ik kwam deze eergisteren ook nog op een blog tegen, maar 'k weet de naam niet meer. 'k Zal eens gaan zoeken.
Je hebt dat weer super gedaan.
Groetjes,
Carla

carla zei

Het stempeltje is een freebie van WeeStamps.

corryskaart zei

nou op de pauzeknop drukken en dan heerlijk van jou prachtige kaart genieten, wat is ie vrolijk!!
groetjes corry

Doris knippenenplakken zei

Wat een lievertje ,schitterend .
Groetjes Doris

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Wat een leuk en lief kaartje! Er is veel te zien, maar alles vormt een mooi geheel! leuk dat je meedoet bij Cards & Scrap!
Groetjes, Yvonne

karin zei

Mooi gemaakt Claudia.
Daar heb ik soms ook last van, tijdgebrek om alle blogs even te bekijken. :)
groetjes,
Karin