Volgers

zondag 20 oktober 2013

Dt call - CCWS

Hoi,

Wim is deze middag Joran gaan terughalen van het KLJ weekend. Ze heeft het er goed naar haar zin gehad. Ik herkende eerst mijn kleine meid niet. Ze heeft in bomen geklommen, goed geravot - haar rode broek zag letterlijk "zwart". Ze heeft samen met haar vriendinnetjes een kussen en slaapzakken gevecht gehouden. Dus kort samengevat, voor herhaling vatbaar.

Deze namiddag zijn we dan naar een hele gezellige babyborrel geweest. Lekkere frietjes van de frietkraam gegeten, die er stond.

Maar al heel de week was ik aan het twijfelen voor die DT call van CCWS. Wel meedoen, niet meedoen, wel....., niet..... Uiteindelijk heb ik deze avond besloten om toch maar mijn kans te wagen. Kerstkaartjes maken is het liefste wat ik doe, dus waarom niet.

En hier is dan mijn kaartje. In mijn lievelingskleuren voor kerst, altans.

gebruikte materialen: 
cardstock:  boekenvoordeel
DP: eens gewonnen bij CCWS
glittersteentjes: eigen voorraad 
mal: Joy craft
digi: Bestie en ingekleurd met copics

De randen heb ik gedistresd en bewerkt met memento ink, Op de digi heb ik glitterlijm gebruikt en liquid applique
Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht!
Ik lees deze steeds met veel plezier!
Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen.

Grtjs
Claudia

13 opmerkingen:

Hermien zei

Wat een mooi kaartje, wie niet waagt die niet wint. Ik heb de vorige keer eens bij een dt-call(ook ccws) meegedaan en het toen niet gered dus ik laat deze dan ook aan me voorbij gaan!

Suc6

Groetjes Hermien

GerJanne zei

In één woord : SUPER. Je maakt vast een goede kans en win je net dn heb je een beeld van een kerstkaart gemaakt! EN die gaat vast en zeker goed terecht komen!
GerJanne

Lisbeth zei

hoi Claudia

leuke kerstkaart
wie niet waagt, niet wint
grtjs Lisbeth

nans'creablog zei

Een hele mooie kaart Claudia en succes met de DT-call.

Groetjes,
Nans

Ingrid Reyners zei

Wie niet waagt wie niet wint, is hier een gezegde, je hebt een hele mooie kaart gemaakt, win je niet dan heb je het geprobeers en dat is altijd beter als dat je daarna moet denken jad ik maar...... En amders krijgt iemand met de kerst een hele mooie kaart op de deurmat. Groetjes Ingrid

Nelleke zei

Gewoon proberen en en kansje wagen. Aan je kaart zal het niet liggen die is hartstikke leuk. Groetjes, Nelleke

Marfien zei

Heel mooi kaartje, kleuren zijn ook goed op elkaar afgestemd en vormen één geheel. Succes

Anoniem zei

Een beauty van een kerstkaart heb je gemaakt en succes met de DT call.Groetjes Joke

carla zei

Toch de knoop doorgehakt en meedoen, waarom niet, dit moet toch leuk zijn.
't Zou nog leuker zijn moesten we er samen uitkomen.
Je kaartje ziet er heel mooi uit met prachtige kleuren.
Succes.
Groetjes,
Carla

Marcella zei

Hoi Hoi
Een prachtige kerstkaart in hele mooie kleuren ook weer .
Groetjes Marcella

corryskaart zei

hoi claudia
een erg leuke en mooie kerstkaart en wens je veel succes en misschien word jij het wel!!
groetjes van corry

jolanda zei

schitterend kaart en succes!

Jolanda zei

Claudia.. wat leuk dat je meedoet met de DT-call van CCWS... een prachtige kaart heb je gemaakt, veel succes