Volgers

maandag 14 oktober 2013

34ste kerstkaart

Hoi,

Eerst mijn nieuwe volger Hermien verwelkomen. Leuk dat je volger bent geworden. Mogen we van elkaar veel inspiratie opdoen.

Deze middag is Lisbeth gekomen. We hebben een leuke namiddag achter de rug gehad. Deze avond heb ik mijn kaartje afgemaakt waar ik gisteren aan begonnen was.

Het is weer een kerstkaartje geworden.


Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
CCWS: challenge 94 - volgens schets - tot 15oktober
KIC: uitdaging 18 - thema: bingo, ik heb gekozen voor knoopjes/glitters/embossing - tot 26  oktober
my besties dutch girls designs: uitdaging 10 - thema: gebruik 2 hoofdkleuren (ik heb gekozen voor de kleuren bruin en blauw) en vintage - tot 21 oktober

gebruikte materialen:
cardtock, knoopjes: boekenvoordeel
kraft: eigen voorraad
tekststempel en mal: joy craft
digi: Besties en ingekleurd met copic
glittersteentjes, lint: action
Verder heb ik de randen gesdistresd en bewerkt met distress inkt. Ook heb ik een beetje snow whitening, liquid aplique en frantage gebruikt.

Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht!
Ik lees deze steeds met veel plezier!
Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen.

Grtjs
Claudia

15 opmerkingen:

Hermien zei

Wat een prachtig kaartje heb je gemaakt, het ziet er top uit.

Groetjes

Lisbeth zei

Hoi Claudia
leuk kerstkaartje
en het was inderdaad gezellig gisteren
grtjs Lisbeth

Ingrid Reyners zei

Mooi kerstkaartje heb je weer gemaakt, Claudia! Ook de kaarten van de kinderen zijn erg mooi geworden, ieder op zijn eigen manier, hebben ze zich lekker uit kunnen leven. Groetjes Ingrid

jolanda zei

schitterend kaartje

Anneke zei

Wat een mooi kaartje! Moet ook eens aan mijn kerstkaartjes verder werken :) Dank je wel voor je berichtje op mijn blog! Enne ja oostmalle is niet zo ver he... Ben gelijk volger geworden !
Groetjes Anneke

corryskaart zei

hoi claudia
een erg mooie kerstkaart en zo lief met al die prachtige parels erop en mooi dessinpapier!
groetjes van corry

Renate zei

Wat een leuke kaart, Claudia. Mooie kleurencombi!

groetjes, Renate

Marcella zei

Hoi
Wauw wat een prachtige kerstkaart .
Groetjes Marcella

karin zei

Dat ziet er leuk uit Claudia, eens een andere kerstkaart als normaal.
groetjes,
Karin

Wilma zei

Wat een prachtig kaartje!
Bruin en blauw blijft een mooie kleurencombi...
Gezellig dat je weer meedoet!
groetjes, Wilma (DT CCWS)

ANJA 3D zei

Schitterende kaart. Mooie kleuren, prachtige details.
Groetjes, Anja

nans'creablog zei

Prachtig kaartje Claudia. Heel mooi.

Groetjes,
Nans

Doris knippenenplakken zei

Schitterende kerstkaart heb je gemaakt.
Mooi van kleuren een schatje .
Groetjes Doris

Creaine zei

MOoie kaart!
Dankjewel voor het meedoen bij KIC.
groetjes Ine

Cindy zei

Prachtige kaart Claudia. Gaaf al die ijssterren. Leuk dat je meedoet met de challenge van KIC. Groetjes, Cindy