Volgers

woensdag 16 oktober 2013

Voor de jarige

Hoi,

Eerst mijn nieuwe volger Anneke verwelkomen. Leuk dat je volger bent geworden. Mogen we van elkaar veel inspiratie opdoen.

Vandaag had ik een dagje verlof. Kids naar school en toen wat gepoetst. Was de bedoeling om de hele namiddag te knutselen, maar eigenlijk heb ik de hele namiddag gepoetst. Maar nu "blinkt" weer alles. Deze avond heb ik toch nog een kaartje kunnen maken.

Het is een mannenkaart geworden, wat ik (zoals vele van ons, denk ik) heel moeilijk vinden. Maar Wim vond deze toch heel geslaagd. Het is soberder, dan wat jullie van mij gewend zijn, maar ik vind die zelf ook wel mooi.

Ik ben héééél benieuwd naar jullie reacties.
Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
NKU: uitdaging 52 - schets met thema, mannenkaart tot 17 oktober
gebruikte materialen:
cardtock, embossingfolder: boekenvoordeel
DP; Joy craft
knoopjes: eigen voorraad
mallen; MD, Joy craft en crealies
Verder heb ik stempel gebruikt van happy stamper. Die had ik onlangs gewonnen en kreeg die net van daag aan.
Verder heb ik de randen bewerkt met distress inkt. 

Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht!
Ik lees deze steeds met veel plezier!
Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen.

Grtjs
Claudia

12 opmerkingen:

Marfien zei

Missie geslaagd hoor, een echte mannenkaart.

Lisbeth zei

hoi Claudia
leuke mannenkaart is het geworden
grtjs Lisbeth

jolanda zei

super mooie kaart

Antoinette Voorn zei

Ohhh wat een dotje is het .En mooi versierd en je mallen zijn te gek!

Gr Antoinette

Ingrid Reyners zei

Erg mooie stoere mannenkaart, leuke malleen heb je gebruikt. Groetjes Ingrid

Hermien zei

Geslaagd kaartje voor een mannenkaart

Groetjes Hermien

Marcella zei

Een prachtige mannenkaart .
Groetjes Marcella

Wilma zei

Ook deze kaart lijkt "gepoetst" Claudia, want hij is werkelijk SCHITTEREND.
LEUK dat je met de uitdaging van NKU meedoet.
Liefs Wilma ☺☺☺

carla zei

Helemaal geslaagd Claudia.
Mooie kleuren en inderdaad een mannenkaart is niet zo simpel te maken.
Groetjes,
Carla

nans'creablog zei

Een supergeslaagde mannenkaart Claudia. Ik vind 'm heel mooi.

Groetjes,
Nans

ANJA 3D zei

Schitterende kaart heb je gemaakt. Past allemaal perfect bij elkaar. De kleuren, details. Gaaf hoor.
Groetjes, Anja

Josje zei

Leuke kaart