Volgers

donderdag 31 oktober 2013

38 ste kerstkaart

Hoi,

Eerst mijn nieuwe volger Katryne verwelkomen. Leuk dat je volger bent geworden. Mogen we van elkaar veel inspiratie opdoen.

Je denkt dan omdat je vakantie hebt, dat je lekker veel kunt freubelen, maar niets is minder waar. Maandag gaan winkelen, dinsdag heb ik de dag doorgebracht bij mijn moeder, gisteren gepoetst en vandaag???? Vandaag eindelijk de tijd genomen om lekker te freubelen.

Ik heb weer een kerstkaartje gemaakt met de schets van Oma Dee. Wat een leuke schets om mee te werken.

En dit is dan mijn kaartje geworden.

Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
Oma Dee: challenge 9 volgens schets tot 31 oktober

gebruikte materialen:
cardstock, rode lint; eigen voorraad
bruin lint: Nagels
DP: action
sterretjes: zeeman
teksttempel: Joy craft
De randen heb ik bewerkt met memento inkt.

Wil ook graag meedelen dat ik bij CCWS met dit kaartje 2de ben geworden. Ook ben ik bij EHI met dit kaartje zonnetje van de week geworden.

Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht!
Ik lees deze steeds met veel plezier!
Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen.

GrtjsClaudia

13 opmerkingen:

Erica ♥ zei

Je hebt een mooie kaart gemaakt en
hopelijk heb je nog tijd om er nog
meer te maken ☺
Liefsss van Erica ☼

Ans Gilbert zei

Hoi Claudia,
je kaartje ziet er prachtig uit, hele mooie sketch..super..op naar de volgende, liefs van Ans

karin zei

Mooi papier en leuke kaart Claudia.
Groetjes,
Karin

nans'creablog zei

Hele mooie kaart Claudia, leuke sketch.

Groetjes,
Nans

corryskaart zei

een erg gave kerstkaart en de sketch ziet er ook erg mooi uit
groetjes van corry

Hermien zei

Mooi kerstkaartje Claudia

Groetjes Hermien

ANJA 3D zei

Schitterende kaart. En gefeliciteerd met je prijs en zonnetje.
Groetjes, Anja

Ria zei

Mooie kaart Claudia.
Gr Ria

Unknown zei

Leuk is ie Claudia, vooral de tekststempel is gaaf. Dankjewel voor het meedoen met onze schetsuitdaging.

Groetjes,
Miranda

Lisbeth zei

Hoi Claudia
leuke kerstkaart
deze had ik nog niet gezien
kids thuis hé geen pc dan
grtjs Lisbeth

Ingrid Reyners zei

Ik vind dit papier erg leuk Claudia! Gefeliciteerd met de prijsjes en de aandacht die je hebt gekregen voor je mooie kaarten! Geweldig toch? Daar doen we het voor. Groetjes

Nadine zei

Feestelijk kaartje! Erg leuk dat je meedoen met de schetsuitdaging van Bij oma Dee!

Anneke zei

Mooi kerstkaartje! Groetjes Anneke