Volgers

vrijdag 25 oktober 2013

De herinnering blijft

Hoi,

Dit wordt een hele korte blogpost, want ik moet zo meteen mijn kindjes van school halen.

Deze namiddag heb ik nog een minder leuk kaartje gemaakt. Ik maak deze enkel wanneer nodig.


Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
sketch saturday challenge 281 met schets tot 25 oktober
gebruikte materialen: 
cardstock: eigen voorraad
glittersteentjes: boekenvoordeel
DP: Noos design
mal: sissix
stempel en tekstempel: Joy craft
Verder heb ik wat memento inkt gebruikt, glossy accent en glitterlijm.
Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht!
Ik lees deze steeds met veel plezier!
Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen.

Grtjs
Claudia

12 opmerkingen:

Lisbeth zei

hoi Claudia
een rustig mooi kaartje
grtjs Lisbeth

jolanda zei

mooie kaart

Vannessa zei

Such a beautifully elegant card. Thank you for joining in the Sketch Saturday Challenge this week.

Hugs, Vannessa
Sketch Saturday DT

!neke zei

Heel sfeervol!
Groeten !neke

Ans Gilbert zei

Hoi Claudia,
Je kaartje is mooi en strijlvol, fijn weekend, liefs van Ans

Hermien zei

Helaas ontkomen we er niet aan om zo nu en dan een condolance kaart te moeten verzenden...maar dit is wel een mooi stijlvol kaartje Claudia.

Groetjes Hermien

Erica ♥ zei

Ook dit soort kaarten zijn nodig, je
hebt hem zeer stijlvol gemaakt.
Liefsss Erica ☼

nans'creablog zei

Mooie stijlvolle kaart Claudia.

Groetjes,
Nans

Anneke zei

Het is altijd moeilijk om zo'n kaartjes te maken, maar die van jou is erg mooi!!
Groetjes Anneke

ANJA 3D zei

Wat een mooi kaart. Precies goed voor voor de omstandigheid waar de kaart voor bedoeld is.
Groetjes, Anja

Anoniem zei

Een hele mooie stijlvolle kaart en helaas hebben we ze af en toe nodig.Groetjes Joke

Ingrid Reyners zei

Mooi stijlvol kaartje Claudia! Groetjes Ingrid