Volgers

maandag 28 oktober 2013

C...... is for challenge GDT challenge 9

Hoi,

Hier is mijn eerste kaartje als GDT designer voor C... is for challenge Thema is: gebruik minstens 1 knoop in je kaart/creatie. Doe allen gezellig mee, de sponser dit keer is STAMP ART. De prijs dat je dit keer kan  winnen zijn  5 digis, van Stamp Art.


Dit is alvast mijn voorbeeldkaartje voor challenge 9. Ik heb volgende digi gebruikt: ALANNAH

gebruikte materialen: 
cardstock:  eigen voorraad
DP: action
glittersteentjes: kruidvat en boekenvoordeel
mal: Joy craft, Nellie Snellen en Sissix.
digi en tekststempel: ALANNAH en ingekleurd met copics

De randen heb ik gewerkt met inkt. Ook heb ik een beetje glossy accent, liquid applique gebruikt en embossingpoeder: encrusted jewel kit.


Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht!
Ik lees deze steeds met veel plezier!
Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen.

Grtjs
Claudia

11 opmerkingen:

Lisbeth zei

hoi Claudia
mooi kerstkaartje
grtjs Lisbeth

Ingrid Reyners zei

Heel mooie digi, en een mooi kerstkaartje Claudia. Groetjes Ingrid

Aukje zei

Mooie kerstkaart, hoor! Leuk met die randjes en alle glitters
groetjes
Aukje

carla zei

Een prachtige kerstkaart is dit.
De knoopjes zijn er mooi in gebruikt.
Geniet van je GDT-schap, voor de DT call zijn we d'er geen van beide bij.
Doen we gewoon zoals voorheen weer mee met de challenges en is er geen druk bij.
groetjes,
Carla

corryskaart zei

wat een gave kerstkaart met die lieve afbeelding en echte kerstkleuren
groetjes van corry

Hermien zei

Je hebt een prachtig kerstkaartje gemaakt Claudia.

groetjes Hermien

jolanda zei

prachtige kaart

nans'creablog zei

Een prachtige kaart Claudia. Heel mooi.

Groetjes,
Nans

Anita Meijer zei

Wat een supermooi kaartje Claudia, heel mooi.
Liefs van Anita

StampArt Design by Kathryne zei

Gorgeous! Love it! xx Kathryne

Cora Schram zei

Hij is enig geworden.