Volgers

zaterdag 9 maart 2024

CAS #1

  Hoi,

Hier ben ik weer met een nieuwe serie restjeskaartjes. T'is ongelooflijk wat je nog allemaal kunt doen met restjes. En die kaartjes moeten zeker niet onder doen voor de andere meer vollere kaarten. Ik heb voor jullie weer een serie van 5 kaarten. Deze keer CAS kaarten, maar ik vind ze zelf heel leuk. benieuwd wat jullie ervan gaan vinden.

3,2,1....... hier gaan we met kaart nr1

💗Leuke challenges waar ik graag aan deelneem 😃:

Wil je graag een workshop volgen? Volg dan mijn facebookpagina: Claudia's kaartjes of stuur mij een pb. Mailen mag natuurlijk ook naar claudiaskaartjes@outlook.com


 Tot gauw! 😀



Je kan mij nu ook vinden op YouTube: Claudia's kaartjes, waar ik regelmatig filmpjes ga posten.



Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍




3 opmerkingen:

karin zei

Zoveel manieren om restjes te verwerken, ik zou het eigenlijk ook meer moeten doen :)
groetjes,
Karin

Anita van Deur zei

Leuke kaart.

GerJanne zei

Heel leuk Claudia. Valt mij ook altijd weet me hoeveel je met restjes kunt doen...