Volgers

zaterdag 16 maart 2024

CAS #4

  Hoi,

Joran is woensdag verjaart. Ze is 18 jaar geworden. Een belangrijke mijlpaal toch!! Vandaag vieren we dit met de familie. Later gaat ze dit nog vieren met vriendinnen. Waarschijnlijk gaat ze samen met 2 ander  vriendinnen die ook in maart verjaren een fuifke geven. Ze weet het nog niet goed. Maar dat komt wel goed.

Vandaag CAS- kaartje nr 4

💗Leuke challenges waar ik graag aan deelneem 😃:

Wil je graag een workshop volgen? Volg dan mijn facebookpagina: Claudia's kaartjes of stuur mij een pb. Mailen mag natuurlijk ook naar claudiaskaartjes@outlook.com


 Tot gauw! 😀



Je kan mij nu ook vinden op YouTube: Claudia's kaartjes, waar ik regelmatig filmpjes ga posten.



Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍




1 opmerking:

Marjolijn van Elsberg zei

Leuk opfleurend kaartje voor iemand die wel wat beterschap kan gebruiken.