Volgers

dinsdag 19 maart 2024

Vierkantjes #1

 Hoi,

Vandaag beginnen ik met een nieuwe serie restjeskaarten. Op pinterest heb ik mooie voorbeelden gezien en die ga ik 1voor 1 uitwerken. Dus voorlopig ideeën genoeg. Natuurlijk geef ik hier steeds mijn eigen twist aan. Zo heb ik er nu druppels erop gedaan en ook een doodle randje.



💗Leuke challenges waar ik graag aan deelneem 😃:

Je kan mij ook volgen op mijn facebookpagina: Claudia's kaartjes  


 Tot gauw! 😀



Je kan mij nu ook vinden op YouTube: Claudia's kaartjes, waar ik regelmatig filmpjes ga posten.



Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍




3 opmerkingen:

GerJanne zei

Heel leuk met de vierkantjes! Zo kun je een heleboel kaartjes malen met heel weinig DP!

Vicky Hayes zei

What a great way to use up the scraps Claudia! I love the combination of patterns and your extra touches. Vicky x

Marjolijn van Elsberg zei

Goed bezig weer met je restjes. Altijd een verrassend effect!