Volgers

donderdag 14 maart 2024

CAS #3

  Hoi,

Ziezo vandaag weer mijn laatste werkdag voor deze week. Ik geniet echt van het terug parttime werken. 

Vandaag toon ik jullie CAS-kaart nr 3

💗Leuke challenges waar ik graag aan deelneem 😃:

Butterfly challenge - challenge 193 - top 3 - 13-03-2024
.
Wil je graag een workshop volgen? Volg dan mijn facebookpagina: Claudia's kaartjes of stuur mij een pb. Mailen mag natuurlijk ook naar claudiaskaartjes@outlook.com


 Tot gauw! 😀



Je kan mij nu ook vinden op YouTube: Claudia's kaartjes, waar ik regelmatig filmpjes ga posten.



Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍




4 opmerkingen:

meg zei

Thank you for the inspiration,a wonderful way to use up scraps of paper,a fantastic card

Anita van Deur zei

Mooi kaartje, en gefeliciteerd met je topper.

Je@net zei

Wat een leuke restjeskaart heb je gemaakt, Claudia. En gefeliciteerd met je toppertje!

Nancy zei

Hey Claudia,
Leuke restjeskaart maakte je!
Fijn dat je geniet van je werk...
Liefs,
Nancy