Volgers

vrijdag 15 maart 2024

Smile

 Hoi,

Mijn 2de kaart voor vandaag laat ik jullie nu zien.

Deze heb ik gemaakt voor Girlz Creative CraftsBij deze challenge blog leggen vooral de focus op het gebruik van knipvellen, plaatjes, prenten, e.d.  gevolgd door een thema. Het thema deze maand is: grote letters en/of cijfers







💗Leuke challenges waar ik graag aan deelneem 😃:

Wil je graag een workshop volgen? Volg dan mijn facebookpagina: Claudia's kaartjes of stuur mij een pb. Mailen mag natuurlijk ook naar claudiaskaartjes@outlook.com



 Tot gauw! 😀

Je kan mij nu ook vinden op YouTube: Claudia's kaartjes, waar ik regelmatig filmpjes ga posten.


Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍



1 opmerking:

Marjolijn van Elsberg zei

Wat een leukerd!! Vrolijke kleurtjes ook!