Volgers

donderdag 7 maart 2024

Verjaardag #4

 Hoi,

Vandaag is het wel mijn laatste werkdag van de week. Hoe het allemaal verlopen is? Dit vertel ik jullie van't weekend.

En nu mijn kaartje voor vandaag. Ook nog ééntje uit de serie van de KKT. Hebben jullie eigenlijk de verschillen al gezien?


💗Leuke challenges waar ik graag aan deelneem 😃:

The Holly and Ivy - Challenge 157- random winner - 05-03-2024


Wil je graag een workshop volgen? Volg dan mijn facebookpagina: Claudia's kaartjes of stuur mij een pb. Mailen mag natuurlijk ook naar claudiaskaartjes@outlook.com


 Tot gauw! 😀



Je kan mij nu ook vinden op YouTube: Claudia's kaartjes, waar ik regelmatig filmpjes ga posten.



Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍




3 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Mooi kaartje en gefeliciterd met je topper.

Je@net zei

Wat een leuke restjeskaart heb je gemaakt, Claudia!

Nancy zei

Hey Claudia,
Leuke verjaardagskaarten werden het... erg fleurig ook...
Liefs,
Nancy