Volgers

vrijdag 1 maart 2024

Proost op jou

 Hoi,

Het 2de kaartje dat ik jullie vandaag laat zien heb ik voor Cheerful Sketches Challenge. gemaakt. Vandaag en maandag heb ik nog vrij en dan begin ik op een nieuwe job. SPANNEND...... ik heb veel zenuwen, maar heb er ook veel zin in.

De schets kunnen jullie hieronder terugvinden.

💗Leuke challenges waar ik graag aan deelneem 😃:

Wil je graag een workshop volgen? Volg dan mijn facebookpagina: Claudia's kaartjes of stuur mij een pb. Mailen mag natuurlijk ook naar claudiaskaartjes@outlook.com



 Tot gauw! 😀

Je kan mij nu ook vinden op YouTube: Claudia's kaartjes, waar ik regelmatig filmpjes ga posten.


Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍

3 opmerkingen:

Josje zei

leuke kaart Claudia

Bernadet zei

Kei-leuke kaart Claudia!
Lieve digi, prachtig papier.

Wendy zei

What a beautiful card! I love all of your papers! Thank you for sharing and playing along with Polkadoodles ~ Wendy